سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح توسعه شبکه توزیع برق در استان سمنان

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان از اجرای طرح توسعه 60 هزار متر شبکه توزیع برق در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمد حسینی نژاد معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: از مجموع این مقدار شبکه احداث شده از شروع امسال تا به حال، 42 هزار متر مربوط به خطوط 20 کیلوولت هوائی و زمینی و 18 هزار متر شبکه فشار ضعیف زمینی و هوائی است.


وی افزود: اجرای طرح اصلاح و بهسازی 30 هزار متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوائی و زمینی، از جمله اقدامات واحدهای اجرائی این شرکت به شمار می رود.


حسینی نژاد با اشاره به اینکه 71 ایستگاه هوائی توزیع برق جدید نصب و بهره برداری رسیده، اضافه کرد: عملیات بهینه سازی 35دستگاه پست هوائی و یک ایستگاه زمینی ، توسط مدیریت های توزیع برق در شهرستان های استان به انجام رسیده است .


وی اظهار داشت: طرح توسعه یک هزار و 48 دستگاه سرچراغ و بهسازی یک هزار و 541 چراغ منصوبه در سامانه روشنائی معابر،از دیگر فعالیت هایی محسوب می شود که در عرصه خدمت رسانی اجرائی شده است.


معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: به منظور اجرای طرح های توسعه و احداث ذکر شده، مبلغ 55 میلیارد و 394 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.


انتهای پیام / ه


اجرای طرح توسعه 60 کیلومتر شبکه توزیع برق در استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.