سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كشف 205 كيلوگرم مواد مخدر در سه عمليات پليس كرمان

رئیس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: با تلاش و اقدامات موثر پليس مبارزه با مواد مخدر 205 كيلو مواد طی سه عمليات در كرمان كشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ کامبیزاسماعیلی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، در يك عمليات مشترك اطلاعاتی با پليس سمنان از تردد يك باند قاچاق مواد مخدر در محورهای مواصلاتی باخبر شدند.


وی افزود: در همين رابطه، تیم های اطلاعاتی و عملیاتی این پلیس در محور گلباف-سیرچ پس از برقراری ایست بازرسی مقطعی در حال کنترل و شناسایی خودرو حامل مواد بودند که به یک دستگاه پژو405 مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان بيان كرد:اکیپی دیگر از مامورین که در حال کنترل مسیر بودند خودرو ديگری را که یک دستگاه وانت مزدا بود متوقف كردند و پس از بازرسی مقدار 154کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در کف خودرو جاسازی شده بود کشف شد.


وی اظهار داشت: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد 2 دستگاه خودرو توقیف شده با هم ارتباط خویشاوندی داشته که پس از هماهنگی با مقام قضایی دربازرسی از منزل متهمین در شهرستان کرمان مقدار8 کیلو و500 گرم تریاک کشف شد.


اسماعیلی در تشریح عملیات دوم گفت:ماموران این پلیس در ایست بازرسی سه راهی راین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو405 که از استانهای شرقی عازم کردستان بود مشکوک شده و پس از بازرسی مقدار 26 کیلوگرم حشیش از داخل رکابهای خودرو کشف کردند.


وی به عمليات ديگری اشاره كرد و گفت: ماموران در بازرسی از یک دستگاه سمند که از شهرستانهای جنوبی عازم کرمان بود نیز مقدار 25 کیلو و400 گرم تریاک کشف کردند.


اسماعیلی در پایان ابراز داشت: طی این سه عملیات 205 کیلوگرم مواد مخدر کشف، 5 نفر متهم دستگیر و4 دستگاه خودرو توقیف شدند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تبه مراجع قضايی انتقال يافتند.


انتهای پیام/س

 

205 كيلوگرم مواد مخدر در سه عمليات پليس كرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.