سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص اعتبار برای حل مشکلات فاضلاب در اهواز

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: دولت به صورت اختصاصی برای مشکلات فاضلاب در این شهرستان برنامه های خوبی داشته و۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فردوس کریمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهوازبیان داشت: دولت سال گذشته با سفری که به خوزستان داشت؛ به صورت اختصاصی برای مشکلات فاضلاب در اهواز برنامه های خوبی داشته و۸۶۰ میلیارد تومان در این بخش مصوب کردند.

 

کریمی افزود: این اعتبار در بخش فاضلاب را برای یک دوره 3 ساله پیش بینی کردند که بتوانیم فاضلاب کل شهر اهواز را به تصفیه خانه های شرق و غرب اهواز منتقل کنیم.


مدیرعامل آبفای اهواز ادامه داد: در بخش آب نیز حدود۱۰۰ میلیارد تومان از محل ۳۰ درصد از سه درصد صادرات نفت و گاز پیش بینی کرده و اگر محقق شود در بحث اصلاحات شبکه آب به کار می گیریم تا مردم نتایج این تغییرات را حساس کنند.

 

کریمی تصریح کرد: در حوزه فاضلاب ۸۶ میلیارد برای سال اول مصوب کردند که ابلاغ آن در حال حاضر ۱۸ میلیارد تومان است.

وی گفت: استفاده از تصفیه خانه گروه ملی با ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب هست که اکنون برای جنوب اهواز در حال استفاده است وخط انتقال۷۵۰ میلی متری است که حدود5 کیلومتر از تصفیه خانه شماره یک ملی راه به سمت ارتفاعات حصیرآباد و مخازن آن است. ظرفیت این مخازن ۱۲۰ هزار مترمکعب است و با اجرای این طرح می توانیم شرق اهواز را از افت فشار رها کنیم.


وی بیان کرد: حل مشکلات را اولویت بندی می کنیم تا این اوضاع نامرتب هرچه زودتر بهبود پیدا کند و البته زمان زیادی نمی برد. در عین حال از مردم انتظار داریم که انشعابات غیرمجاز را به مجاز تبدیل و سهم مشارکت خود را بالاتر ببرند.


انتهای پیام/م

بررسی وضعیت آب و فاضلاب اهواز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.