سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل استاندارد بوشهر:

آزمایشگاه‌های استاندارد بوشهر مرکز آزمایشگاه‌های قطب جنوب کشور شد

مدیر کل استاندارد بوشهرگفت: آزمایشگاه‌های استاندارد استان بوشهر با داشتن ظرفیت بالا به عنوان مرکز آزمایشگاه‌های قطب جنوب کشور معرفی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل استاندارد استان بوشهر  ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان اداره استاندارد دیلم، با اشاره به نقش مهم استاندارد در توسعه و پیشرفت جامعه اظهار داشت: استاندارد در همه عرصه‌های جامعه در راستای توسعه و پیشرفت نقش مهم و تاثیرگذاری کرد.

محمد رحیم بهره مند با اشاره به تدوین استانداردها در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی بیان کرد: استاندارد در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نقش مهم و تاثیرگذاری دارد که در این راستا طرح‌های مهمی تدوین و اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه‌های استاندارد در عرصه‌های تخصصی مختلف فعالیت می‌کند، تصریح کرد: آزمایشگاه‌های استاندارد استان بوشهر با داشتن ظرفیت بالا به عنوان مرکز آزمایشگاه‌های قطب جنوب کشور معرفی شده است.

مدیرکل استاندارد بوشهر، با اشاره به لزوم توسعه دستگاه‌های نظارتی و حمایتی در شهرستان‌ها تاکید کرد: اگر ما داعیه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و نظارت بر ایمنی و سلامت کالاهای مورد مصرف مردم را داریم، باید دستگاه‌های نظارتی و حمایتی مربوطه را در تمام شهرستان‌ها دایر کنیم. وجود دستگاه‌های نظارتی، زمینه ساز توسعه و آبادانی جامعه است. همزمان با هفته دولت طرح استاندارد دیلم با سرمایه‌گذاری 3 میلیارد ریال افتتاح شد.

فرماندار شهرستان دیلم نیز با تاکید بر نقش مهم اداره استاندارد در ارائه خدمات به جامعه افزود: بهره برداری از اداره استاندارد دیلم سبب  تسهیل و تسریع در خدمات رسانی به مردم می‌شود.

حسن اسماعیلی اظهار داشت: پایان امسال، بخش فنی و آزمایشگاهی این اداره از محل اعتبارات ملی تکمیل و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. ساختمان اداره استاندارد دیلم در محیطی به مساحت 200 متر مربع با اعتبار 3 میلیارد ریال ساخت و مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ب

آزمایشگاه‌های استاندارد استان بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.