سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد لرستان:

بهره مندی۱۶ هزار دانش‌آموز از خدمات حمایتی کمیته امداد لرستان

مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان اینکه در استان قریب به ۶۸ هزار خانواده تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد قرار دارد گفت: از این تعداد خانواده ۱۶ هزار دانش‌آموز از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدی فارسانی ظهر امروز در جشنواره طرح دوست علمی ویژه دانش‌آموزان که در سالن جلسات کمیته امداد لرستان برگزار شد با اشاره به لزوم ترویج ازدواج آسان در جامعه گفت: کمیته امداد لرستان در طول پنج ماه گذشته از امسال حدود ۱۳۲۰ فقره جهیزیه به مددجویان تحت پوشش خود اهدا کرده است.

وی با اشاره به خدمات حمایتی این نهاد به خانواده‌های تحت پوشش در این استان افزود: امروز در استان لرستان قریب به ۶۸ هزار خانواده تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از این تعداد خانواده قریب به ۱۶ هزار دانش‌آموز تحت پوشش هستند.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به حمایت این نهاد از دانش‌آموز و دانشجویان مستعد درزمینهٔ فراگیری علم و تحصیلات خاطرنشان کرد: حدود ۷ هزار دانشجو در استان لرستان تحت پوشش خدمات این نهاد هستند و بیش از ۵۰۰ دانشجو در مقطع فوق‌لیسانس و دکترا از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند شده‌اند که با توجه به استعدادی‌های لرستان و منابع موجود در صورت انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق در سال‌های آینده منشأ خیر و اثر خواهند بود.

وی افزود: کمیته امداد به لحاظ علمی از دانش‌آموزان تحت پوشش خود حمایت می‌کند که در این راستا مؤسسات و سازمان‌های دیگری نیز با این نهاد در تعامل هستند و دانش‌آموزان را حمایت می‌کنند.

محمدی با اشاره به لزوم تعامل این نهاد با بنیاد ملی نخبگان و ایجاد بستر‌های لازم برای کسب آموزش و مهارت عنوان کرد: این مهم امروز یکی از جدی‌ترین موضوعاتی است که باید به آن توجه شود تا این فرصت‌ها شناسایی‌شده و به کار گرفته شود و از ظرفیت بنیاد ملی نخبگان برای ارتقا سطح علمی دانش‌آموزان و ارائه آموزش‌های لازم در جهت افزایش موفقیت‌ها استفاده شود.

وی بر لزوم فراهم‌سازی بستری برای ایجاد تعامل در حوزه علمی، فرهنگی و اجتماعی توسط دانش‌آموزان تأکید کرد و گفت: ایجاد این شبکه می‌تواند در بعد افزایش فرهنگ عمومی جامعه و تبادل اطلاعات و ارتباطات مورد استفاده قرار گیرد و بخش عمده‌ای از مشکلات این نهاد را در حوزه دانش‌آموزی برطرف کند.

انتهای پیام/ د

۱۶ هزار دانش‌آموز از خدمات حمایتی کمیته امداد استان لرستان بهره‌مند می‌شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.