سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لحظه به لحظه با رویدادهای چین تایپه 2017؛

نتایج و برنامه یازدهمین روز مسابقات دانشجویان جهان

نمایندگان کشورمان در یازدهمین روز از مسابقات دانشجویان جهان در رشته های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  رقابت های دانشجویان جهان به میزبانی کشور چین تایپه از روز جمعه، 27 مرداد ماه با برگزاری مسابقات فوتبال و واترپلو آغاز شد که امروز در یازدهمین روز از بازی ها، نمایندگان ایران در رشته های مختلف با حریفان خود به رقابت می پردازند.

برنامه ورزشکاران ایران در روز دوشنبه ششم شهریور ماه به شرح زیر است: (ساعت اعلام شده به وقت محلی است)

تیم ملی والیبال دانشجویان ایران تاریخ ساز شد

مردان بلند قامت کشورمان در مرحله نیمه نهایی از ساعت 13 به مصاف تیم ملی اوکراین رفتند.

تیم ملی والیبال کشورمان با نتیجه سه بر صفر ( 25 بر 21، 25 بر 12 و 25 بر 22 ) از سد تیم اوکراین عبور کرد و برای نخستین بار راهی مرحله فینال این رقابت ها شد.

تیم والیبال دانشجویان روسیه در دیدار نیمه نهایی مسابقات دانشجویان جهان امروز به مصاف تیم ژاپن رفت و توانست با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد.

به این ترتیب تیم دانشجویان روسیه حریف تیم ایران در فینال مسابقات دانشجویان جهان شد.

ووشو

عرفان آهنگریان در وزن 60 کیلوگرم ساندای مردان از ساعت 19:30 در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریفان خود می رود.

آرزو سلیمی تنها سانداکار تیم بانوان ایران در وزن منفی 52 کیلوگرم از ساعت 19:30 در مرحله نیمه نهایی با نماینده اندونزی مبارزه می کند.

جعفر شیرزاد در وزن 70 کیلوگرم ساندای مردان در مرحله از ساعت 19:30 در مرحله نیمه نهایی با نماینده ارمنستان به مبارزه می پردازد.

حمیدرضا لادور در مرحله نیمه نهایی وزن 80 کیلوگرم ساندای مردان از ساعت 19:30 در مرحله نیمه نهایی به مصاف نماینده ترکیه می رود.

امیر محمد رضایی در بخش دائوشو تالو با کسب 9.38 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.تالوکاران کشور چین و روسیه در این بخش به ترتیب در مکان های اول و دوم قرار گرفتند.

آرزو سلیمی در وزن 52 کیلوگرم ساندای بانوان با برتری مقابل «ژانت مالائو» از اندونزی به فینال راه یافت.او که پیش از این برابر «پالينا کاژينا»از بلاروس پیروز شده بود، برای کسب مدال طلا با «کیم هی بین» از کره جنوبی مصاف می دهد.

در وزن منهای 60 کیلوگرم ساندای مردان، «عرفان آهنگریان» با «علی ماگمدوف» قهرمان جهان از روسیه رقابت کرد و در دو راند پیاپی پیروز شد و به مبارزه نهایی گام گذاشت.او که پیش از این سانداکارانی از اندونزی و قزاقستان را شکست داده بود، برای کسب طلا با «ژائو فو ژیانگ» از چین روبرو می شود.

در وزن منهای 70 کیلوگرم ساندای مردان، «جعفر شیرزاد» به مصاف «کاراپت تووسیان» از ارمنستان رفت و با اقتدار پیروز شد و به فینال رسید.او که در مرحله قبلی «ماگومد عبدالخليکوف» دارنده مدال طلا و نقره سال هاي 2013 و 2015 جهان از روسيه را برده بود، عصر فردا برای کسب مدال طلا به مصاف «روسلان لبیروف» از قزاقستان خواهد رفت.

در وزن منهای 80 کیلوگرم، «حمیدرضا لادور» به مصاف «سلیم کازاسنی» از ترکیه رفت و با پیروزی میدان را ترک کرد.او برای کسب مدال طلا، «لی شنگ نان» از چین را پیش روی دارد.

در انتهای پیام/

مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.