نمایندگان کشورمان در دهمین روز از مسابقات دانشجویان جهان در رشته های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  رقابت های دانشجویان جهان به میزبانی کشور چین تایپه از روز جمعه، 27 مرداد ماه با برگزاری مسابقات فوتبال و واترپلو آغاز شد که امروز در دهمین روز از بازی ها، نمایندگان ایران در رشته های مختلف با حریفان خود به رقابت می پردازند.

برنامه ورزشکاران ایران در روز یکشنبه پنجم شهریور ماه به شرح زیر است: (ساعت اعلام شده به وقت محلی است)

ووشو

در بخش ساندا عرفان آهنگریان در وزن منفی 60 کیلوگرم از ساعت 19:30 به مصاف حریفان خود می رود.

جعفر شیرزاد در وزن منفی 70 کیلوگرم در بخش ساندا مردان از ساعت 19:30 با رقبای خود مبارزه می کند.

حمیدرضا لدوار در همین بخش در وزن منفی 80 کیلوگرم از ساعت 19:30 با حریفان خود به رقابت می پردازد.

در گروه بانوان آرزو سلیمی در وزن منفی 52 کیلوگرم در بخش ساندا از ساعت 19:30 به رقابت با حریفان خود می پردازد.

در مسابقات ووشوی تالو سیدسامان احمدی در فرم چانگ چوان به همراه ۱۵ نفر دیگر به اجرای نمایش پرداخت که با امتیاز ۹.۰۵ به کار خود پایان داد و در نهایت نهم شد.

در بخش تالو بانوان، هانیه رجبی در فرم چانگ چوان به اجرای نمایش پرداخت که با امتیاز ۹.۰۹ به کار خود پایان داد و در نهایت هفتم شد.

در فرم نن دائو بانوان فاطمه حیدری با امتیاز 9.32 در جایگاه چهارم قرار دارد و دو روز دیگر باید در این بخش به رقابت با حریفان خود بپردازد تا جایگاه نهایی او مشخص شود.

آرزو سلیمی تنها سانداکار تیم بانوان ایران در وزن منفی 52 کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف «پالينا کاژينا»از بلاروس رفت در دو راند متوالی به برتری دست یافت.او فردا در مرحله نیمه نیمه نهایی با «ژانت مالائو» ووشوکار 26 ساله اندونزی مبارزه می کند.

در وزن 60 کیلوگرم ساندای مردان عرفان آهنگریان که پیش از این «يوسف وديانتو»  از اندونزی را شکست داده بود به مصاف «رايلين ريزايدين» سانداکار 25 ساله قزاقستانی رفت و  به پیروزی رسید.او مدال برنز خود را قطعی کرد و فردا در مرحله نیمه نهایی با نماینده روسیه روبرو می شود.

جعفر شیرزاد در وزن 70 کیلوگرم ساندای مردان در مرحله یک چهارم نهایی با «ماگومد عبدالخلیکوف» از روسیه روبرو شد و با غلبه بر حریف خود راهی نیمه نهایی شد.
او فردا در مرحله نیمه نهایی با «کاراپت تووسیان» از ارمنستان مبارزه می کند.

حمیدرضا لادور در مرحله یک چهارم نهایی وزن 80 کیلوگرم ساندای مردان با «باتير کازاناتوف» از روسیه روبرو شد و در مبارزه ای دشوار که سه راند به طول انجامید، پیروز شد.او فردا در مرحله نیمه نهایی به مصاف «سلیم کازاسنی» از ترکیه می رود.

والیبال

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 13 به مصاف تیم ملی والیبال چک می رود.

بلندقامتان  کشورمان با نتیجه 3 بر صفر ( 25 بر 14، 25 بر 23 و 25 بر 20 ) از سد تیم چک گذشتند و برای نخستین بار به مرحله نیمه نهایی مسابقات دانشجویان جهان صعود کردند.

بدمینتون

ثریا آقایی در دیدار با نماینده استونی با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید و راهی دور دوم شد.

سارا دلاوریدیگر نماینده کشورمان در دور نخست با نتیجه دو بر صفر برابر نماینده کانادا شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

تیم دوبل دختران ایران متشکل از ثریا آقایی و سارا دلاوری (رنکینگ ۱۹۵ جهان) به مصاف تیم دوبل فرانسه (کلارا هویاکس با رنکینگ ۱۵۲ انفرادی و ماروا هریائو با رنکینگ دوبل ۲۶۴) رفت و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

در گیم اول دختران ایران در یک بازی نزدیک ۲۲ بر ۲۰ فرانسه را شکست دادند.در گیم دوم فرانسوی ها بهتر شروع کردند و ۹ بر ۴ پیش افتادند. در ادامه نیز برتری را حفظ کردند و ۲۱ بر ۱۴پیروز شدند و کار به گیم سوم کشید.

گیم سوم دو تیم بسیار پایاپای پیش رفتند و نتیجه ۸ بر ۸ بود. در ادامه فرانسوی ها ۱۶ بر ۱۰ جلو افتادند و در نهایت گیم سوم را هم ۲۱ بر ۱۲ به سود پایان بردند تا تیم دوبل دختران ایران از گردونه رقابت های یونیورسیاد حذف شود.

انتهای پیام/

مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار