سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد:

بهره‌برداری از ۳۷ طرح صنعتی در فارس

همزمان با هفته دولت ۳۷ طرح عمرانی و صنعتی در شهرک‌ها نواحی صنعتی فارس افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهپور قنبری مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: برای تکمیل و بهره برداری از ۳۷ طرح عمرانی و صنعتی بیش از ۵۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.


وی افزود: از این طرح ها ۵ طرح عمرانی و زیرساختی و ۳۲ طرح صنعتی و تولیدی است که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس در هفته دولت افتتاح می شود.


قنبری ادامه داد: برای بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی بیش از ۳۶ میلیارد ریال از اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس هزینه شده است.


وی با اشاره به اینکه از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی آماده افتتاح، اجرای خط انتقال و تامین برق ۱۴ مگاوات شهرک صنعتی سپیدان است، اظهار داشت: این طرح با هدف توسعه و تقویت شبکه توزیع برق در شهرک صنعتی سپیدان به طول ۸ کیلومتر با بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.


قنبری بیان کرد: تصفیه‌خانه شهرک صنعتی لار با ۶ میلیارد ریال اعتبار و ظرفیت ۱۰۰ مترمکعب از دیگر طرح‌های مهم زیرساختی است که در هفته دولت آماده بهره برداری است.


وی همچنین سه طرح در زمینه تامین آب در شهرک‌های صنعتی چنارشاهیجان، استهبان و سروستان ۱ را از دیگر طرح هایی اعلام کرد که با بهره برداری از آن‌ها ظرفیت تامین ۴۰ لیتر برثانیه آب در این شهرک‌های صنعتی فراهم می‌شود.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به آماده افتتاح بودن ۳۲ واحد صنعتی گفت: این طرح‌ها با سرمایه گذاری ۵۰۸ میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی و با بهره برداری از آن‌ها برای ۳۸۱ نفر شغل ایجاد می‌شود.


قنبری گفت: از این تعداد ۲۲ طرح در شهرک صنعتی شیراز، دو طرح در شهرک خرمبید و سایر طرح‌ها در شهرک‌های صنعتی ملوسجان سپیدان، شهید جاویدی سپیدان، تنگ حنای نی ریز، اوز لارستان و آباده به بهره برداری می‌رسند.


به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از مهم‌ترین طرح‌های صنعتی آماده افتتاح را واحد تولیدی رزین، واحد صنعتی تک جداره پلی اتیلن آب و گاز، تولید یخچال ویترینی، تولید جعبه کارتن، تولید غذاهای آماده، تولید دستمال کاغذی، تولیدی قطعات پلاستیک، صنایع غذایی و شوریجات و ترشیجات، اسکلت فلزی، نایلکس، ادوات کشاورزی، مصنوعات چوبی، تولیدی روکش صندلی، تولیدی پلاگین کابل برق، تولید فیلم یک لایه پلی اتیلن و واحد صنعتی تولید انواع سازه‌ها و مخازن فلزی اعلام کرد.
انتهای پیام/ر


افتتاح طرح‌های صنعتی در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.