سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۱۲۸ برنامه در زمینه فرهنگ‌سازی ازدواج آسان در همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۱۲۸ برنامه در زمینه فرهنگ‌سازی ازدواج آسان در همدان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در مراسم پیوند آسمانی با اشاره به اینکه افراط‌‌جویی‌ها نباید مانع ازدواج شوند، اظهار داشت: در قرآن به اهمیت ازدواج تاکید بسیاری شده و ازدواج سرشار از عشق، تندرستی و سلامتی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه ازدواج سلامت اجتماعی را به دنبال دارد و تاخیر در ازدواج رواج فساد را به دنبال دارد، عنوان کرد: ازدواج نقشی اساسی در سالم‌سازی اجتماع دارد و همچنین ادامه داد وزارت ورزش و جوانان علاوه بر تشویق به امر ازدواج به موضوع ازدواج آسان، آگاهانه و به هنگام تاکید دارد.

وی با تاکید بر اینکه بغیر از کارکرد ازدواج از نگاه دین که همان زیاد شدن روزی و کامل‌کننده دین است، ازدواج نیاز به آرامش و امنیت را تامین می‌کند، تصریح کرد: ازدواج سلامت جسمانی فرد را افزایش می‌دهد و سبب افزایش ارتباطات اجتماعی می‌شود.

منعم با اشاره به اینکه در استان همدان با مساعدت مسئولان اقدامات خوبی برای توسعه ازدواج آسان انجام شده، افزود: برگزاری کارگاه و پیگیری وام ازدواج در بانک‌های استان همدان از اقدامات انجام شده به حساب می‌آیند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه تشکیل مجمع خیرین ازدواج و اخذ مشارکت‌های مردمی و تقدیر از زوج‌های جوان برتر را از اقدامات انجام شده در حوزه ازدواج است، گفت: برنامه‌ریزی برای اجرای 128 برنامه در هفته ازدواج امسال در کل استان از دیگر اقدامات در زمینه فرهنگسازی ازدواج استان است.

انتهای پیام/ د

مراسم پیوند آسمانی در استان همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.