معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : وام ازدواج در دو ماه مرداد و شهریور به صورت ضربتی پرداخت می شود.

آغاز طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسداله ربانی مهر، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : دولت در اجرای این طرح تصمیم دارد کسانی را که در صف پرداخت وام ازدواج هستند به زودی وام خود را دریافت نمایند و باید متقاضیان هر چه سریعتر اقدام نمایند .

وی عنوان کرد: در حال حاضر وام ازدواج 10 میلیون تومان است و همه بانکها موظف هستند این وام را بعد از تکمیل پرونده پرداخت کنند و دیگر وام سه میلیونی نداریم و هر بانکی وام ازدواج را 3 میلیون پرداخت کند غیر قانونی عمل کرده است .

وی افزود : با همکاری و هماهنگی  استانداری و بانکهای استان وام ازدواج از 57 میلیارد در سال 94 به 234 میلیارد تومان در سال 95 رسید که رشد 300 درصدی داشته است و در سال جاری نیز در سه ماه اول سال 96 نیز 6500 میلیارد تومان به 6500 زوج پرداخت شده است .

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان اظهار داشت : مدت زمان اجرای طرح ضربتی وام ازدواج مرداد و شهریور 95 است و زوج های جوان جهت ثبت نام بعد از مراسم عقد به سامانه بانک مرکزی مراجعه و بانک خود را مشخص نمایند و در این طرح بانکهای ملی ، صادرات ، تجارت ، کشاورزی ، مسکن ، توسعه تعاون و بانک قرض الحسنه مهر ایران بصورت ویژه آمادگی پرداخت وام ازدواج را دارند .

انتهای پیام/ ش

پرداخت وام ازدواج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.