سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار شورای اسلامی شهر سنقر

فرماندار سنقرو کلیایی گفت: همزمان با سراسر کشور اعضاء اصلی شورای اسلامی شهر در این شهرستان به طور رسمی کار خود را آغاز نمودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛یاورمحمدی فرماندار سنقرو کلیایی گفت: پس از راگیری مخفی اعضاء شورا،  اله رضا اعظمی و علی بنی عامریان به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر سنقر و  رضا علی پناهی و امیر قدوسی هم به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر سطربرای مدت یک سال انتخاب شدند.

وی وحدت و انسجام اعضاء شوراها در تصمیم گیری های کلان در شهر و عدم توجه به بحث های حاشیه ای و با منطق و استدلال و ازخود گذشتگی در راستای خدمت به مردم و پیشرفت شهرستان در بین اعضاء شوراها رامورد تاکید قرار داد.

حجت الاسلام مجید صفدری امام جمعه سنقرو کلیایی گفت: انسانها بایستی راه های تاثیر پذیری خود را بشناسند و بدانند از چه طریقی ممکن است تحت تاثیر موارد مثبت یا منفی قرار می گیرند.

وی  عدم همنشینی با افرادی که آیات خدارا انکار می کنند، عدم اعتماد به هر حرف و خبر و سخن و سوگند و مراقبت از بیت المال و حرکت در مسیر دینی و الهی و ارزشی و ارتباط مناسب مسئولین با مردم را مورد تاکید قرار داد.

 

انتهای پیام/ز

 اعضاء شوراها در تصمیم گیری های کلان در شهرباید وحدت داشته باشند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.