کرمانشاه؛

اعلام نتایج انتخابات شورای شهر کرمانشاه پس از نظر هیات نظارت استان

نتایج بازشماری در قالب صورتجلسه‌ای به هیات نظارت بر انتخابات استان ارسال شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرماندار کرمانشاه گفت: متعاقب پایان کار بازشماری آرای صندوق‌های اخذ رای انتخابات شورای شهر کرمانشاه، نتایج بازشماری در قالب صورتجلسه‌ای به هیات نظارت بر انتخابات استان ارسال شده که برای اعلام نتایج نهایی منتظر نظر هیات نظارت استان هستیم.

فضل اله رنجبر، با اشاره به مهلت 15 روزه هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستاهای استان برای بررسی نتایج حاصل از بازشماری آرای انتخابات شورای شهر کرمانشاه، افزود: هنوز این مهلت به اتمام نرسیده است.

رنجبر تاکید کرد: تا قبل از اعلام نظر هیئت نظارت استان نمی توانیم هیچ نتیجه ای را اعلام کنیم.

فرماندار کرمانشاه یادآوری کرد: در پی اعتراضات کاندیداهای انتخابات شورای شهر کرمانشاه به نتایج انتخابات، آرای تمامی 446 صندوق اخذ رای شهر کرمانشاه مورد بازشماری قرار گرفت.

وی در ادامه از مردم شهر کرمانشاه و کاندیداها خواست تا اخبار انتخابات را تنها از مراجع رسمی دنبال کنند و به شایعات توجهی نداشته باشند.

فرماندار کرمانشاه سپس اشاره ای هم به دلایل اعتصاب امروز تعدادی از رانندگان اتوبوس های شهری کرمانشاه داشت و اظهار کرد: رانندگان اتوبوسهای سازمان اتوبوسرانی شهر کرمانشاه قراردادی با شرکت های بخش خصوصی حمل و نقل عمومی دارند که بر اساس این قراردادها رانندگان اتوبوس موظف به پرداخت ماهیانه مبلغی تحت عنوان حق شارژ به این شرکت ها هستند، اما این رانندگان اعتقاد دارند که خدماتی از سوی این شرکت ها به آنها ارائه نمی‌شود و خواستار عدم پرداخت این حق شارژها هستند.

رنجبر تاکید کرد: این رانندگان معتقدند نباید حق شارژ بدهند، اما در عین حال به دلیل امضا کردن قرارداد و دادن تعهد الزاما باید این حق شارژها را بپردازند.

رنجبر ادامه داد: رانندگان تنها در صورتی می‌توانند این حق شارژ را نپردازند که قرارداد بین آنها و شرکت های بخش خصوصی فسخ شود.

وی با یادآوری خصوصی بودن شرکتهایی که رانندگان اتوبوس با آنها قرارداد دارند، افزود: این موضوع باید در مراجع قضایی حل و فصل شود، لذا به شهرداری پیشنهاد داریم که یا برای حل مشکل این رانندگان وکیل بگیرد و یا رانندگان اتوبوس را برای گرفتن وکیل راهنمایی کنند تا کار به سمت فسخ قراردادها برود.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.