سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح بیش از ۴۰۰ پروژه در استان "سمنان"

استاندار سمنان گفت: 486 پروژه با اعتبار 300 میلیارد تومان در هفته دولت 96 در این استان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد رضا خباز استاندار سمنان در نشست خبری خود ضمن تشریح برنامه های هفته دولت استان در سال۹۶ گفت : ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های و پروژه های حوزه آب و انرژی، وزارت نیرو، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، درمان و بهداشت، حمل و نقل، گردشگری، خدمات، صنعت، معدن و تجارت و ... صرف شده که در مجموع ۴۸۶پروژه را در سطح هشت شهرستان استان شامل می شود.

 وی با اشاره به سهم شهرستان‌های هشت‌گانه استان از پروژه‌های عمرانی هفته دولت افزود : ۶۶ پروژه در سمنان، ۱۲۵ پروژه در شاهرود، ۷۰ پروژه در دامغان، ۴۴پروژه در گرمسار، ۴۳ پروژه عمرانی در مهدیشهر، ۳۲ پروژه عمرانی در سرخه، ۴۳ پروژه در میامی و ۱۷ پروژه عمرانی در آرادان همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود.

 خباز همچنین بیان داشت: اعتبارات پروژه‌های عمرانی به طور ۱۰۰درصد از سوی دولت تامین شده اما پروژه‌های اقتصادی، تسهیلاتی با جذب بخش خصوصی و حمایت تسهیلاتی به سرانجام رسیده‌اند.

 خباز با بیان اینکه علاوه بر این پروژه‌ها، ده‌ها پروژه دیگر همزمان با هفته دولت در استان کلنگ‌زنی می‌شود، اضافه کرد: همزمان با هفته دولت ۶۹ پروژه نیز که بخش عمده آنها به مناطق روستایی و کمتر برخوردار اختصاص دارد کلنگ‌زنی خواهد شد.

 استاندار سمنان گفت: سال گذشته به بیش از 780 واحد صنعتی و تولیدی 440 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید برای فعالسازی واحدها و تثبیت اشتغال پرداخت شد و امسال 900 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید، تسهیلات گردشگری و خدماتی به استان سمنان تزریق خواهد شد.

 وی بیان داشت: 76 واحد تولیدی به دلیل مشکلات معوقات و بدهی‌ها، در تملک بانک قرار دارد که تا کنون 22 واحد واگذار شده است و واحدهای باقی مانده به شرط تملیک اجاره داده می شود.

 انتهای پیام / ه

 

 افتتاح 486 پروژه در هفته دولت در استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.