سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم ملی والیبال 31 مرداد استارت می‌زند / تلاش برای آخرين نبرد سال 2017

شاگردان ایگور كولاكوویچ از 31 مرداد ماه دور جدید تمرینات خود را آغاز خواهند كرد تا خود را براي مسابقات بين قاره‌ای جهان آماده كنند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال ایران بعد از حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی 2018 جهان، مدتی را استراحت خواهد كرد.

مردان بلندقامت كشورمان كه پس از این، مسابقات قهرمانی بین قاره‌ای جهان در ژاپن را پیش رو خواهند داشت،  از 31 مرداد ماه دور جدید تمرینات خود را آغاز خواهند كرد.

 فرهاد سال‌افزون، میلاد عبادی‌پور، سامان فائزی، سعید معروف، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، مصطفی حیدری، امیر غفور، فرهاد نظری افشار، مجتبی میرزاجانپور، محمد جواد معنوی نژاد، علی شفیعی، رضا قرا، مهدی مرندی و مسعود غلامی بازیكنانی هستند كه در این اردوی آماده‌سازی حضور خواهند داشت.

این نفرات در شرایطی انتخاب شده‌اند كه بر خلاف پیش‌بینی‌ها ، ایگور كولاكوویچ؛ سرمربی تیم ملی والیبال ایران باز هم از عادل غلامی برای حضور در تمرین تیم ملی دعوت به عمل نیاورده است.

گفتنی است ایگور كولاكوویچ، سرمربی مونته نگرویی تیم ملی والیبال كشورمان بعد از مسابقات انتخابی جهان راهی كشورش شد تا یك هفته را به استراحت بپردازد. این مربی برای دور جدید تمرینات تیم ملی 30 مرداد ماه به كشورمان باز می‌گردد.

مسابقات جام بین قاره‌ای جهان از 21 تا 26 شهریور در دو شهر ناگویا و اوساکا كشور ژاپن برگزار می شود و تیم ملی ایران نیز به نمایندگی از قاره آسیا در این رقابت‌ها شرکت می کند.

انتهای پیام/

زمان دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.