تیم ملی والیبال ایران در شرایطی با پیروزی مقابل قزاقستان سهمیه مسابقات جهانی را کسب کرد که در دریافت عملکرد متوسطی داشت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های والیبال انتخابی قهرمانی جهان با برگزاری دو دیدار حساس پیگیری شد که در یکی از این دو مسابقه تیم ملی والیبال کشورمان با پیروزی 3 بر صفر مقابل قزاقستان موفق شد جواز مسابقات قهرمانی جهان را تصاحب کند.


ملی‌پوشان والیبال کشورمان در سه ست پیاپی با نتایج 25 بر 18 ، 25 بر 17 و 25 بر 16 مقابل قزاق ها به برتری رسیدند تا در مجموع 75 امتیاز مقابل 51 امتیاز حریفشان کسب کنند.


شاگردان کولاکوویچ 4 امتیاز خود را از سرویس بدست آوردند و 37 امتیاز این تیم از اسپک‌هایشان بدست آمد. در دفاع مستقیم 13 امتیاز به تیم ایران رسید و 21 خطا از سوی تیم قزاقستان به امتیاز برای تیم ایران منجر شد. این در حالی است که ملی‌پوشان کشورمان در دریافت عملکرد خوبی نداشتند و 26 درصد در این ناحیه مثبت بودند. در حمله تیم ایران 61 درصد عملکرد مثبت داشت.


در آن طرف میدان قزاق‌ها 51 امتیاز بدست آوردند که از این بین 3 امتیاز از سرویس مستقیم، 34 امتیاز از حملات خود، 4 امتیاز از دفاع مستقیم و 10 امتیاز از خطاهای فردی ایران بدست آوردند. قزاق‌ها 34 درصد دریافت موفق داشتند و حملاتشان 44 درصد نتیجه داد.


تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات انتخابی جهان به مصاف قطر خواهد رفت. هرچند ملی‌پوشان کشورمان روز گذشته بلیط مسابقات جهانی را بدست آوردند و دیدار با قطر به نوعی تشریفاتی است.


انتهای پیام/


تحلیل فنی پیروزی والیبال ایران مقابل قزاقستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار