سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم از جنس فرهنگیان است

وزیر پیشنهادی کابینه دولت دوازدهم از جنس فرهنگیان و خانواده آموزش و پرورش است که می تواند بیش از دیگران با دانش آموزان و فرهنگیان همدلی کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان امروز در یادداشتی با عنوان 'ضرورت حمایت از تدبیر دولت' افزود: پس از انتخاب پیروزمند 29 اردیبهشت و استقرار دولت دوازدهم که با رأی اعتماد قاطع مردم هوشمند به ویژه فرهنگیان شریف به جناب آقای دکتر روحانی همراه بود موعد انتخاب کابینه ای که بتواند مطالبات مردم و وعده های رییس جمهور محترم را برآورده کند فرا رسیده است.

محمد حسن قائدیها اظهار کرد: در این مقطع از جمله برای آموزش و پرورش گزینه های چندی در نظر گرفته شدند که با توجه به سیاست برنامه محور و شایسته سالار دولت اینک جناب دکتر 'بطحایی' برای اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان افزود: آنها که سوابق وزیر پیشنهادی را می شناسند خوب می دانند که ایشان علاوه بر رده های بالای کارشناسی، مراتب مدیریتی را به خوبی طی کرده است و به ویژه نسبت به بهره مندی از نیروهای جوان و خلاق در سمت های مدیریتی آموزش و پرورش اعتقاد و التزام عملی دارد.

وی با بیان اینکه دکتر بطحایی در دوره اخیر با سمت مشاور وزیر در زمان تصدی دکتر فانی و مدیرکل دفتر وزارتی کار خود را آغاز کرده است گفت: او به دلیل توانایی هایی که از آن برخوردار بود به سمت معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد تا در جایی به ایفای نقش بپردازد که کانون اصلی مشکلات نظام تعلیم و تربیت در زمان کنونی است.

قائدیها یادآوری کرد: مشکل نارسایی اعتبارات آموزش و پرورش و توجه ویژه به اقتصاد این دستگاه عظیم اجرایی و فرهنگی، عنایت خاص به مطالبات معیشتی و منزلتی فرهنگیان و تمهیداتی که از طریق این معاونت برای تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش باید به عمل می آمد به مدیری آشنا به مسائل، کارآمد و توانمند نیاز داشت که جناب آقای بطحایی توانست در دوره ای کوتاه منشأ خدمات قابل توجهی در آن باشد.

وی با اشاره به اینکه این روزها جریان هایی هستند که باز هم به دور از واقعیات آموزش و پرورش بر توقعات آرمانی تمرکز کرده اند افزود: باید بدانیم مدیری که از جنس خانواده آموزش و پرورش باشد می تواند بیش از دیگران با فرهنگیان شریف و دانش آموزان عزیز همدلی و هم داستانی کند.

وی تصریح کرد: ضمن آنکه نیک می دانیم که حدود یک ماه دیگر به بازگشایی مدارس وقت باقی مانده و اگر بار دیگر آموزش و پرورش بخواهد به دلیل عدم رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی با سرپرست اداره شود خسارات جبران ناپذیری به مدارس و دانش آموزان ما وارد خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد تا به دور از توجه به گزینه های خیالی که هیچکس نمی تواند توانایی و کارآمدی آنان را صددرصد تضمین کند، با رأی قاطع خود به گزینه پیشنهادی رییس جمهوری، آموزش و پرورش را برای حرکتی پویا یاری کنند و دولت نیز با حمایت کامل از وزیر منتخب توجه ویژه به بزرگترین دستگاه فرهنگی کشور را سرلوحه راهبردهای خود قرار دهد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
باسلام
ضمن آنکه نیک می دانیم که حدود یک ماه دیگر به بازگشایی مدارس وقت باقی مانده ؟
كي مدرسه شهیدچمران تکمیل میشود؟