سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

كسب 4 رتبه برتر در سی و پنجمين دوره مسابقات قرآن توسط دانش‌آموزان پسر قمی

دانش‌آموزان پسر قمي در سی و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن چهار رتبه برتر در این مسابقات را کسب نمودند.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از قم؛   جلال خدامحمدی  با اشاره به شرکت دانش‌‌آموزان در سی و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور اظهار کرد: دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم در این مسابقات شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در مرحله آموزشگاهی با حضور بیش از 200 هزار نفر دانش‌آموز برگزار شد و حدود 12 هزار نفر از این دانش‌آموزان به مرحله دوم این مسابقات در سطح شهرستان‌ها و مناطق راه پیدا کردند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به میزان موفقیت دانش‌آموزان در مرحله استانی و ورود به مرحله کشوری گفت: 2 هزار و 600 نفر در مسابقات استانی امتیاز لازم را به دست آوردند و 76 نفر به مسابقات کشوری راه پیدا کردند که به عنوان نمایندگان استان قم در قالب سه گروه به مسابقات اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: برادران 9 رتبه و خواهران هشت رتبه در زمینه مسابقات پژوهشی کسب کردند که بسیار آمار مطلوبی است.

خدامحمدی از کسب چهار رتبه برتر از سوی دانش‌آموزان پسر قمی در سی و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور خبر داد و افزود: محمدحسین عربیان رتبه اول حفظ کل قرآن کریم، علیرضا سلیمی رتبه اول قرائت متوسطه اول، حسین کریمی لویی رتبه دوم حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم و مهدی میکائیلی رتبه چهارم رشته اذان را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات شناسایی استعدادهای برتر کشور در هر یک از بخش‌های قرآن، عترت و نماز پیگیری می‌شود و هدف دیگر بحث انس حداکثری دانش‌آموزان با آموزه‌های دینی، قرآن، عترت و نماز است.

انتهای پیام/ت

كسب 4 رتبه برتر در سي و پنجمين دوره مسابقات قرآن توسط دانش‌آموزان پسر قمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.