سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بوکان؛

نقض عهد آمریکا در برجام قابل انکار نیست

امام جمعه بوکان گغت: نقض عهد آمریکا در برجام به هیچ عنوان قابل انکار نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده امام جمعه بوکان نیز در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوکان  به بدعهدی‌های آمریکا در نقض مکرر برجام اشاره کرد و افزود: مسئول ارشد تیم مذاکره‌کننده توافق هسته‌ای بارها به عدم پایبندی و نقض آشکار برجام، از سوی آمریکا اشاره می‌کند اما نسبت به موضع گیری و اقدام متقابل ایران هیچ اظهارنظری نکرده‌اند و همیشه دنبال بهانه‌جویی بودند تا با تشدید تحریم‌ها جلوی پیشرفت و ترقی ایران را بگیرند این بار پرتاب موشک از سوی ایران را بهانه قرار دادند.

وی اضافه کرد: ظاهرا ایران باید به تمامی تعهدات و بندهای توافق مو به مو عمل نماید اما آمریکا و متحدان غربی هیچ تعهدی برای عمل به مفاد آن ندارند تنها با تهدید و تحریم می‌خواهند حرف خود را بر کرسی قدرت بنشانند، این در حالی است به وضوح می‌بینیم کارنامه سیاه آمریکا در عهدشکنی و پایمال کردن معاهدات آشکار و روشن است.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده بیان کرد: خانواده‌ها باید در تربیت فرزندان خود بسیار بکوشند و آن‌ها را بر اساس تعالیم اسلام تربیت کنند تا منحرف نشوند و آگاه باشند تا دشمن در آن‌ها نفوذ نکند.

خلیفه زاره افزود: اگر فرزندان بر اساس تعالیم اسلامی تربیت شوند از گناه کردن به دور می‌شوند و جامعه پاکی به وجود می‌آید که نه قتلی در آن است و نه دزدی و نه دورویی و نه نفاق، پس دنیا فانی است و انسان نباید به آن دل ببندد بلکه باید بر اساس اصول اسلامی زندگی کند.

امام جمعه بوکان در بخش دیگری از خطبه‌های امروز با اشاره به امر زکات گفت: زکات دادن از مال امری است که سبب تطهیر مال و کمک به نیازمندان و کاهش فقر در جامعه می‌شود، لازم است زکات مال را پرداخت کنیم و نیازمندان را فراموش نکنیم تا آن‌ها هم دلی شاد داشته باشند.

وی با اشاره به آغاز کار شوراهای اسلامی شهر و روستا و اهمیت تعاون اظهار کرد: شورا نهاد مهم و مردمی است که نماینده مردم و پل ارتباطی مردم با نهادهای دولتی هستند و به همین دلیل تعاون و مشورت در آن‌ها پرنگ‌تر است و باید در اداره شهر و روستا با مردم تعاون داشته و مشورت کنند تا شهر به خوبی اداره شود و از ناهماهنگی و نارضایتی بین مردم هم جلوگیری شود.

 

انتهای پیام/م

نقض برجام از سوی آمریکا روشن است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.