سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

ضرورت احساس امنیت در جامعه

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ممکن است در یک جامعه امنیت وجود داشته باشد اما مردم احساس ناامنی داشته باشند، گفت: وجود احساس امنیت در جامعه یک ضرورت است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ حسن کاظمی در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت : امنیت اجتماعی عبارت است از فراغت و آزادی افراد جامعه از ترس، تهدید و اضطراب و مصون ماندن جان، مال، ناموس، شغل و آبروی افراد یک جامعه از هر نوع تهدید و خطر ضمن آنکه از نگاه رفتاری بین امنیت و احساس امنیت تفاوت وجود دارد.


وی افزود : امنیت پیش زمینه یک اجتماع سالم و احساس امنیت بستر ساز توسعه جوامع انسانی است و سعادت یک اجتماع در گرو حفظ و بقای امنیت و احساس ناشی از آن است.


جانشین انتظامی استان تاکید کرد : نظم و امنیت از شاخص‌های اساسی رفاه انسان ‌ها محسوب می‌شوند و چرخ ‌های رشد و تعالی جامعه و افراد آن در گرو تامین این نیاز اساسی است و تأمین آن نیازمند عزم همگانی است.


وی اضافه کرد: امنیت دارای 2 بخش عینی و روانی است که بایستی با اقدامات پیشگیرانه و هوشمندانه از آسیب رسیدن به آن جلوگیری کنیم.


گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات چند ساله سرگرد علی عزیزیان قدردانی و سرهنگ سعید عالیپور به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان ایوان منصوب شد.


انتهای پیام/ه

 

نقش امنیت در اجتماع و مفهوم امنیت اجتمایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.