سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

بانوان فرهیخته باید زن انقلابی را به جهان اسلام معرفی کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: بانوان فرهیخته باید الگوسازی را در جامعه آغاز کنند و زن مسلمان و انقلابی را به جهان اسلام معرفی نمایند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حجت‌الاسلام مختار کرمی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ظهر امروز در نشست منطقه‌ای روسا و دبیران، جمعیت بانوان فرهیخته ادارات تبلیغات اسلامی غرب کشور که به میزبانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در سنندج برگزار شد، با اشاره به جایگاه و منزلت زنان، گفت: خیلی‌ها به اسم دفاع از حقوق زن در راستای منافع گروهی و حزبی استفاده کردند و این کار خطرناکی است و متاسفانه همچنان ادامه دارد.

 به گفته کرمی، بانوان فرهیخته باید الگوسازی را در جامعه آغاز کنند و زن مسلمان و انقلابی را به جهان اسلام معرفی نمایند و این مهم را باید جزو وظیفه خود بدانند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه هر سرزمین و قومی برای خود معیاری دارد، یادآور شد: زنان مسلمان ایرانی در اوج احساسات با لطف و رحمت زنانه خود در خیلی از میدان‌های مردانه از جمله دوران دفاع مقدس حضور یافته‌اند و این از هنر انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: به نام دفاع از حقوق زن نباید اجازه داد که وظایف مردانه به زنان تحمیل شود چرا که برخی زنان ما به اسم دفاع از حقوق زنان نقش پدری را کمرنگ کرده‌اند.

کرمی با اشاره به مطالبی در حوزه آسیب‌های اجتماعی افزود: باتوجه به اینکه آسیب‌های اجتماعی دغدغه مسوولان نظام به ویژه معظم‌له است باید برای کنترل این آسیب‌ها فعالیت کرد و بانوان فرهیخته می‌توانند در راستای رفع مشکلات اجتماعی و جلوگیری از آنها برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/ م ح

حضور زنان در دوران دفاع مقدس از هنرهای انقلاب اسلامی است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
احسنت ما باید ارزشهای اسلامی را پر رنگ کنیم