سنندج؛

فعالیت خبرنگاران فقط در زمینه فرهنگی نیست

فرماندار بیجارگفت: ، امروز رسانه‌ها و خبرنگاران جایگاهشان به گونه‌ای پیشرفت کرده است که می‌توانند در تمام بخش‌ها و حوزه‌ها اثرگذار باشند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛بیژن زندیه فرماندار بیجار دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن اجتماعات نور تبلیغات اسلامی بیجار برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار به تلاشگران عرصه رسانه، با بیان اینکه امروز نقش و جایگاه خبرنگاران در دنیا بر کسی پوشیده نیست،گفت: فعالیت خبرنگاران فقط در زمینه فرهنگی نیست، امروز رسانه‌ها و خبرنگاران جایگاهشان به گونه‌ای پیشرفت کرده است که می‌توانند در تمام بخش‌ها و حوزه‌ها اثرگذار باشند.

 وی با بیان اینکه خبرنگاران باید از سواد رسانه برخوردار باشند افزود: در صورت دارابودن سواد رسانه‌ای قطعا خبرنگاران در تمامی عرصه‌ها از جمله اقتصادی، اجتماعی، سرمایه‌گذاری و اشتغال و دیگر عرصه‌ها اثرگذار خواهند بود.

فرماندار بیجار ادامه داد: اگر اصحاب رسانه وارد حوزه اقتصاد نیز شوند می‌توانند به سرعت در این بخش تحولی عظیم ایجاد کند.

 وی در ادامه با بیان اینکه مشکل ما در بحث سرمایه‌گذاری و صنعتی در بیجار، فقط پول و جذب سرمایه‌گذار نیست بلکه بحث فرهنگ سرمایه‌گذاری و فرهنگ کسب و کار است، عنوان کرد: کسانی که می‌توانند در این زمینه تغییرو تحول ایجاد کرده و زیرساخت را فراهم کنند اصحاب رسانه هستند.

 زندیه به نقش رسانه‌ها در دنیای سیاست نیز اشاره کرد و گفت: امروز در تمام دنیا رسانه‌های متعهد و رسانه‌هایی که در مقابل مردم و ملتشان تعهد دارند به ویژه خبرنگاران ایران اسلامی بسیار تأثیرگذار هستند.

انتهای پیام/ م ح

خبرنگاران باید از سواد رسانه ای برخوردار باشند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.