رئیس فدراسیون کاراته از آمادگی کامل فدراسیون برای برگزاری اردوهای تیم ملی کاراته در استان کردستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته  صبح امروز در دیدار با مدیرکل کل ورزش و جوانان، گفت: انتخاب یک خانم به عنوان رئیس هیأت کاراته استان نشان از حسن توجه و نگاه ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان به توسعه و تقویت بخش بانوان ئ رده های پایه در این رشته ورزشی است.

رئیس فدراسیون کاراته با بیان اینکه اخیرا ورزشکاران کردستانی در مسابقات لیگ‌های استان فعالیت‌های خوبی داشته‌اند،افزود: کاراته کاهای توانمند کردستانی در مسابقات کشوری رده امید موفق به کسب مدال طلا شدند.

فرجی از آمادگی کامل فدراسیون برای برگزاری اردوهای تیم ملی کاراته در استان کردستان خبر داد و گفت:  برگزاری این اردوها بهترین ظرفیت برای ورزشکاران استان کردستان است که بتوانند توانایی خود را بیش از گذشته افزایش و خود را به سطح بالاتری بکشانند.

وی بیان کرد: استان کردستان در این رشته ورزشی دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است از این رو حاضر به حمایت کامل برای توسعه کاراته این استان هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان کردستان در رشته کاراته گفت: با توجه به اینکه این رشته وارد بازی‌های آسیایی شده است می‌توانیم به جایگاه خوبی در این رشته دست پیدا کنیم.

حامد جولایی از آمادگی اداره کل ورزش و جوانان برای حمایت از ورزشکاران این رشته در استان خبر داد وبیان کرد: حمایت‌ها و کمک‌های مالی لازم را برای رسیدن استان به جایگاه اصلی در این رشته ورزشی در دو رده پایه و بزرگسالان خواهیم کرد.

 انتهای پیام/ م ح

کردستان دارای ظرفیت های خوبی در رشته کاراته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.