سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ساخت 8500 خانه برای معلولان

قائم مقام توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور گفت: سال گذشته در بحث مسکن 40 میلیارد تومان جذب شده و حدود 8 هزار و 500 واحد مسکونی برای معلولان ساخته شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قاسم عبدالله‌زاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات جامعه هدف بهزیستی، بیشتر مسائل فرهنگی و اجتماعی است؛ مسائل مالی کمتر مشکل‌ساز است و تعیین برنامه توسعه کشور و برنامه‌های اقتصادی متوازن فقر را از بین می‌برد.

وی ادامه داد: محوری‌ترین کار بهزیستی توانبخشی، توانمندسازی و پیشگیری است و در بحث توانمندسازی مسکن و اشتغال را داریم؛ اشتغال و مسکن مهم‌ترین دغدغه خانواده معلولان است و به همین جهت اولویت سازمان قرار گرفته است.

قائم مقام توانمندسازی سازمان بهزیستی با بیان این که مهم‌ترین نیاز خانواده‌ها مسکن و اشتنغال است، افزود: به تنهایی نمی‌توان بحث اشتغال و مسکن معلولان را حل کرد و به شرکای مالی نیاز است و مردم نیز لاید آگاه شوند که اگر گرفتار و نیازمندی در جامعه وجود دارد به تک تک افراد جامعه بی‌می‌گردد.

عبدالله‌زاده بیان داشت: سال گذشته در بحث مسکن 40 میلیارد تومان جذب شده و حدود 8 هزار و 500 واحد مسکونی برای معلولان ساخته شده است؛ همچنین در این مدت 47 هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف بهزیستی ایجاد شده است که 24 هزار از آن توسط تسهیلات بانکی بوده است و سهم معلولان در این اشتغال 50 تا 55 درصد بوده است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.