سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

جلوگیری از ورود فاضلاب شهری به سراب روانسر

فرماندار روانسر از ساماندهی شبکه آب و فاضلاب شهری این شهرستان برای جلوگیری از ورود آن به سراب روانسر خبر داد.

ویس مرادی در گفتگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ گفت: سراب روانسر که از جاذبه های گردشگری این شهرستان است نباید با آب و فاضلاب شهری آلوده شود زیرا سراب روانسر علاوه بر اینکه از جاذبه های گردشگری این شهرستان است منبع تامین آب بخش کشاورزی است و بیش از 4هزار و 500هکتار از اراضی این شهرستان با آب این سراب آبیاری می شود.

وی با بیان اینکه در سفر استاندار به این شهرستان پیگیر حل این مشکل بودیم گفت:با احداث تصفیه خانه و شبکه جمع آوری آب و فاضلاب شهری در روانسر از آلودگی این منبع آبی جلوگیری می شود

ویس مرادی کار از پیشرفت 85 درصدی احداث شبکه جمع آوری فاضلاب شهری روانسرخبردادو گفت: تا کنون 5/4میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است و این پروژه هم اکنون در حال اجراست.

فرماندار روانسر  با اشاره به اینکه تصفیه خانه روانسر نیز پیشرفت فیزیکی 25درصدی دارد افزود: تا کنون 4میلیارد تومان برای احداث آن هزینه شده است و برای ساخت ایستگاه پمپاژ نیز 2میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل تصفیه خانه شهرستان روانسر 14میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

فرماندار روانسر گفت:سراب روانسر علاوه بر اینکه از جاذبه های گردشگری این شهرستان است منبع تامین آب بخش کشاورزی است  و آلودگی این سراب موجب آلودگی زیست محیطی آلودگی شهری و کشاورزی را به دنبال دارد.


ویس مرادی افزود: روانسر از شهرهای شاخص استان در تولید گندم است و تا کنون بیش از 65هزار تن گندم و همچنین بیش از 17 هزار تن جو خریداری شده است.

 

انتهای پیام/ز

 ساماندهی شبکه آب و فاضلاب شهری روانسر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.