سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

بخشودگی سود تسهیلات بانکی به کشاورزان

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان این بخشودگی مربوط به پرونده‌هایی با مانده اصل بدهی حداکثر 400 میلیون ریال بوده و مطالبات تسهیلات اعطایی یارانه‌ای مورد حمایت دولت، حوادث غیرمترقبه و مسکن روستایی را در بر می‌گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر صفرپور با اشاره به بدهی برخی کشاورزان به بانک کشاورزی، اظهار داشت: بر اساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و حسب نامه 1790 مورخ 96.4.27، اداره‌کل وصول مطالبات و اجرای این بانک نسبت به بخشودگی سود تسهیلات وام‌هایی که کشاورزان از بانک کشاورزی دریافت کرده‌اند، اقدام می‌کند.

وی این بخشودگی را مربوط به پرونده‌هایی با اصل بدهی حداکثر 400 میلیون ریال دانست و افزود: این دستورالعمل اجرایی مربوط به پرونده‌هایی با مانده اصل بدهی حداکثر 400 میلیون ریال اعم از سررسید شده قبل از سال 1395 یا سررسید شده طی سال 1395 حداکثر تا تاریخ 96.5.31 است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان در ادامه بیان کرد: هم‌چنین این دستورالعمل مانده مطالبات تسهیلات اعطایی یارانه‌ای مورد حمایت دولت، حوادث غیرمترقبه، مسکن روستایی و تسهیلات امهال شده بند(د) تبصره 11 قانون بودجه‌ سال‌های 93 و 94 را  شامل می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خسارت‌دیدگان و مشمولین در سراسر کشور می‌توانند از مزایای این ماده قانونی استفاده کنند و ما سعی در اطلاع‌رسانی مناسب در این خصوص داریم تا مشمولین از این بخشودگی مطلع شوند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.