سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بسیج کارمندی:

فاجعه منا نشان بی کفایتی آل سعود در اداره مناسک حج است

رئیس سازمان بسیج کارمندی گفت: وقوع فاجعه تلخ منا به همگان اثبات کرد که آل‎سعود توان اداره مناسک حج را ندارد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آستانه فرا رسیدن فاجعه تلخ منا رئیس سازمان بسیج کارمندی کشور، دبیر شورای فرهنگی وزارت کشور، سرپرست مرکز مقاومت بسیج نهاد ریاست جمهوری و معاونت فرهنگی سازمان بسیج ادارات کشور به همراه جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در منزل شهیده مرجان نازقلیچی فرماندار فقید بندرترکمن و شهید شاخص سال 1396 حضور یافتند و از خانواده شهیده دلجویی کردند.

 امیرخانی رئیس سازمان بسیج کارمندی با اشاره به اینکه مظلومیت شهدای حادثه منا به گوش جهانیان خواهد رسید، گفت: فاجعه تلخ منا سند بی‎عرضگی حاکمان سرزمین حج و منا است.

وی افزود: حادثه منا بی‎لیاقتی عربستان سعودی را ثابت کرد که نتوانستند امنیت حجاج را تامین و به وظیفه خود عمل کنند.

 رئیس سازمان بسیج کارمندی کشور با بیان اینکه تمام مسلمانان جهان باید همت و مطالبه کنند تا تولیت حج به جامعه مسلمانان جهان سپرده و توسط آنها اداره شود، بیان کرد: با وقوع فاجعه تلخ منا مهر باطلی روی آل سعود خورده شد و به همگان اثبات کرد که آل‎سعود توان این کار را ندارد.

نقش اسلام در احیاء مقام زن

محمد امیرخانیرئیس سازمان بسیج کارمندی کشور در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیده نازقلیچی، گفت: اسلام توانست مقام زن را احیاء کند تا با خروج از نگاه ابزاری مقام و جایگاه زنان را ارتقاء بخشد و به جایگاه اصلی برساند.

 وی با بیان اینکه موجب افتخار است که با تدبیر داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری بانوان در کنار سنگرداری از نهاد خانواده، در عرصه‎های مختلف حضوری فعال دارند،افزود: با وجود اینکه نهاد خانواده مهمترین سنگر جامعه است اما بانوان با ظرفیتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده، توانستند در کنار سنگرداری از خانواده، در عرصه‎های مختلف علمی، سیاسی، اجتماعی و ... حضور داشته باشند.

امیرخانی تصریح کرد: اینکه شهیده نازقلیچی به عنوان یک بانو توانست در شهرستان به عالی‎ترین مقام دست یابد از برکات و نعمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید قدردان آن بود.

رئیس سازمان بسیج کارمندی کشور با اشاره به انتخاب شهیده نازقلیچی به عنوان شهید شاخص کشور، بیان کرد: به ابتکار سازمان بسیج مستضعفین امسال برای ششمین سال متوالی دو شهید در سطح کشور به عنوان شهید شاخص به جامعه معرفی می‎شوند که امسال شهیده نازقلیچی به‎عنوان شهید شاخص جامعه زنان کشور انتخاب شدند.

گفتنی است؛ شهیده مرجان نازقلیچی فرماندار فقید شهرستان ترکمن و نخستین فرماندار زن استان گلستان بود که در جریان حادثه تلخ منا قربانی جنایت آل‎سعود شد و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.