سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اعزام کاروان راهیان نور از شهرستان بیله سوار به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور

225 نفر به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور در طی روزهای آینده از شهرستان بیله‌سوار اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شکور زارع فرمانده سپاه شهرستان بیله‌سوار در جلسه شورای اداری شهرستان بیله‌سوار، از برگزاری کاروان‌های راهیان نور در شهرستان بیله سوار خبر داد و افزود:  تعداد 225 نفر از خواهران و برادران بسیجی طی روزهای 12 و 26 مرداد ماه به مناطق عملیاتی غرب و شمال‌غرب اعزام می‌شوند.

وی گفت:راهیان نور به عنوان یک حرکت بزرگ فرهنگی و حرکتی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت و امتداد مسیر دفاع مقدس می‌باشد.

فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار خاطر نشان کرد: فرزندان جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال با دشمن تا دندان مسلح جنگیدند و اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشورمان به دست بیگانگان بیافتد.

زارع عنوان کرد: شهیدان افرادی مومن و صالح هستند که فقط برای خدا قیام کردند و خدا باوری از امتیازات ویژه شهدا بود و خلوص نیت آن‌ها ممتازترین ویژگی و صفت خاصه شهیدان راه خدا است.

وی افزود: مردم شهرستان بیله سوار علاوه بر 1 میلیارد و 140میلیون ریال به مدافعان حرم کمک نقدی، چندین وانت کمک‌های غیر نقدی در بخش‌های مختلف مواد غذائی، انواع لباس، لوازم سبک منزل، ظروف آشپزخانه، پتو، زیر انداز نیز اهدا کرده‌اند.

 

انتهای پیام/ع

اعزام کاروان راهیان نور

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.