130 دانش‌آموز در اردوی جهادی شهرستان مشگین شهر شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرگرد پاسدار نریمان حیدری مسؤول بسیج دانش‌آموزی شهرستان مشگین شهر در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی با عنوان طرح هجرت 3 اظهار کرد: براساس برنامه ابلاغی اردوی جهادی با هدف غنی سازی اوقات فراقت دانش‌آموزان، مرمت و بهسازی مدارس مناطق محروم، مهارت‌آموزی دانش‌آموزان ،حضور در فعالیت‌های فرهنگی عقیدتی  به مدت 10 روز در روستای ساربانلار و خرم‌آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان مشگین‌شهر برگزار گردید.

وی افزود: بالغ بر 70 دانش‌آموز برادر در روستای ساربانلار و خرم‌آباد و 60 دانش‌آموز خواهر در مدرسه پروین اعتصامی در قالب اردوی جهادی شرکت داشتند.

حیدری به همکاری بین ارگان‌ها اشاره کرد و افزود: برای اجرای این اردوی جهادی، اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل در بخش تامین اعتبارات لازم، مدیریت آموزش و پرورش مشگین‌شهر در بخش پشتیبانی و تدارکات و بسیج دانش‌آموزی به‌عنوان متولی اجرای این اردوی جهادی با یکدیگر همکاری داشتند.

مسؤول بسیج دانش‌آموزی شهرستان مشگین شهر در ادامه تصریح کرد: در مدت اجرای این طرح فوق برنامه‌های متعددی از قبیل برگزاری مسابقات فوتبال و والیبال، برگزاری حلقه‌های صالحین، اردوی یک روزه آبگرم معدنی یل سویی موئیل و پاکسازی محوطه آبگرم به منظور فرهنگ سازی تمیز نگه داشتن و حفاظت از مناطق و اماکن گردشگری شهرستان برگزار شد.

 

انتهای پیام/ع

اردوی جهادی شهرستان مشگین شهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
روستای لنج آباد مشکین شهرو که میشندسید ؟؟هیچی!!!با وجود چشمه های فراوان در یک یا دو متری لوله کشی آب کمبود آب داره!!! بسم اله