سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

بهره برداری از فیدر برق در نوشهر

۴ فیدر فشار متوسط برق در نوشهر بهره برداری شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: با استقرار ایستگاه سیار ۶۳.۲۰ کیلو ولت ونوش در شهرستان نوشهر، چهار فیدر فشار متوسط جدید در منطقه با نام‌های البرز، نارنج بن، نوژن و ونوش راه اندازی شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه با هدف توزیع برق پایدار و مطمئن به مشترکان و جلب رضایت مردم شریف شهرستان نوشهر با صرف اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال اجرا شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: در اجرای این پروژه و برای راه اندازی چهار فیدر در شرق شهرستان نوشهر تجهیزات و تأسیساتی، چون احداث هشت هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی و نصب ۳۵ دستگاه تجهیزات مانوری بکارگیری شد.

فرح زاد افزود: در راستای انجام این پروژه و با بهره برداری از خطوط خروجی از پست ۶۳.۲۰ کیلوولت ونوش تعداد ۱۴۳ دستگاه پست توزیع به ظرفیت ۲۲ مگاولت آمپر تحت پوشش قرار گرفته که از این پس با کاهش بار این پست‌ها در مناطق سی سنگان و رویان شاهد نوسان و یا ضعف ولتاژ برق نخواهیم بود.

وی گفت: از دستاورد‌های بهره برداری از این پست فوق توزیع و خطوط توزیع احداث شده، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، بهبود وضعیت و ارتقای کیفیت ولتاژ مشترکین منطقه و پیشگیری از بروز خاموشی‌های ناشی از پرباری شبکه در ایام تعطیلات و فصول گرم سال است.

انتهای پیام/ع

کاهش خاموش ها در نوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.