24 طرح برقی با سرمایه گذاری 150میلیارد تومان در مازندران و گلستان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین افضلی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت: این شرکت هم اکنون 24 طرح برقی را با سرمایه گذاری 150 میلیارد تومان در گلستان و مازندران در دست اجرا دارد.

وی افزود : 2استان مازندران و گلستان بیشترین مصرف را در زمان پیک مصرف برق در کشور دارند، ایجاد نیروگاهها ،پست ها ، شبکه های تغذیه و اصلاح و بازسازی شبکه ها همواره مورد توجه قرار گرفته است.

مديرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت : با تامین اعتبار و بهره برداری از این طرح ها ، بسیاری از مشکلات حوزه برق در این 2 استان بر طرف می شود.

حسین افضلی افزود: میزان مصرف برق در استان های مازندران و گلستان بابیش از 2 میلیون و 500 هزار مشترک به خاطر شرجی بودن هوا و همچنین حضور گردشگران و مسافران در اواخر فصل بهار تا پایان تابستان بشدت افزایش می یابد و به همین دلیل در بعضی مواقع در این دو فصل مشترکان با قطعی برق مواجه می شوند.

وی با اشاره به اینکه این شرکت اجرای پنج طرح را با سرمایه گذاری 20 میلیون یوروئی در این استان آغاز کرده است گفت: سه طرح از این تعداد ایستگاه 63/20 کیلو ولت و 2 طرح دیگر نیز خط تغذیه کننده پست های برق است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان افزود : برای اجرای این طرح ها 20 میلیون یورو از محل بانک تجارت و توسعه اکو وام تخصیص یافته است.

وی محل اجرای سه ایستگاه برق را تنکابن ، آمل و ساری اعلام کرد و گفت : 2 خط تغذیه کننده پست هم در آمل و ساری اجرایی شده است .

وی گفت : این طرح ها تا پیش از تابستان سال 97 به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/آ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.