سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

ارسال ۱۴۹ هزار نامه به جشنواره نامه به امام رضا (ع)

۱۴۹ هزار و ۱۸۶ نامه به دبیرخانه جشنواره نامه به امام رضا (ع) در ساری ارسال شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: از مجموع این نامه‌ها ۱۴۶ هزار ۸۶۹ نامه مربوط به داخل کشور و بقیه از دیگر کشور‌ها به این جشنواره ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه از ۶۱ کشور به دوازدهمین جشنواره بین المللی نامه به امام رضا (ع) نامه ارسال شد، افزود: فراخوان جشنواره دوازدهم از ۱۷ آبان سال گذشته همزمان با سالروز ولادت حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) آغاز شد و آئین اختتامیه این جشنواره هشتم مرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

جاودانی با بیان اینکه بخش استانی جشنواره دوازدهم به دلنوشته‌های بومی مازندران اختصاص دارد، افزود: سه اثر از نامه‌های ارسالی به زبان مازندرانی در این جشنواره مورد تجلیل قرار می‌گیرندو آثار برگزیده جشنواره دوازدهم در کتابی با عنوان نجوای دل چاپ می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: سفرای چهار کشور سنگال، بروندی، بنین و گینه به عنوان مهمانان ویژه خارجی در آئین اختتامیه حضور خواهند داشت و مهمانان خارجی دیگری هم از کشور‌های بلژیک، ترکیه، استرالیا، هندوستان، تایلند، لبنان، پاکستان، آلمان، روسیه، اندونزی، آذریابجان و بوسنی در مراسم اختتامیه در ساری شرکت خواهند کرد.

سال گذشته حدود ۱۴۱ هزار اثر به جشنواره امام رضا (ع) ارسال شده بود.


انتهای پیام/ع


۱۴۹ هزار نامه دریافتی دوازدهمین جشنواره نامه به امام رضا (ع)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.