موسسات و آموزشگاه های فرهنگی و هنری با نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: اعطای مجوز برای راه اندازی موسسات و آموزشگاه های فرهنگی و هنری در سطح استان بایستی با نظارت بیشتری گواهینامه ها و مدارک متقاضیان دریافت مجوز بدرستی بررسی شود .

وی برلزوم رصد فعالیت های موسسات و آموزشگاه ها با هدف پیشرفت و رشد فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر در استان تاکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از روسای ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان های استان خواست تا از فرصت شورای فرهنگ عمومی برای طرح موضوعات مختلف و متنوع علاوه برماموریت های دستگاه فرهنگ و هنر استفاده کنند.

احد جاودانی با اشاره به اینکه سال گذشته فعالیت های خوبی در حوزه قرآن و عترت و کانون های فرهنگی و هنری مساجد رقم خورده است، گفت: به تعبیر فعالین حوزه های قرآنی، ائمه جمعه استان، حوزه های علمیه و مساجد برنامه های قرآنی خوبی در سطح استان برگزار شده است.

وی افزود: سال ٩٥ جشنواره هایی نظیر مطبوعات، نامه ای به امام رضا(علیه السلام) سوی این معاونت طراحی و به نحوی مطلوب اجرا شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته برگزیدگان جشنواره مطبوعات برای تبادل تجربیات در حوزه اطلاع رسانی و بازدید از مراکز رسانه ای به یکی از کشورهای حاشیه خزر اعزام شدند، گفت: آموزش ضمن خدمت کارکنان یک امر حیاتی و اجتناب‌ناپذیر است که باید بطور مستمر مورد توجه باشد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار