سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای حضور در "جام ریاست فدراسیون جهانی" در منطقه آسیا،

تركیب تیم‌ملی تكواندو كشورمان اعلام شد

رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی تکواندو اعزامی به مسابقات هنرهای رزمی صبح امروز (سه شنبه) برگزار و تركیب این تیم برای حضور در "جام ریاست فدراسیون جهانی" در منطقه آسیا مشخص شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تكواندو، رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی تكواندو اعزامی به مسابقات هنرهای رزمی صبح امروز (سه شنبه) با مبارزات 16 تكواندوكار حاضر در اردو پیگیری و در نهایت 7 هوگوپوش توانستند جواز حضور در تیم را به منظور شركت در نخستین دوره "جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو" - منطقه آسیا (G2) را كسب كنند.

با اعلام فریبرز عسكری سرمربی این تیم مهدی اسحاقی (وزن 54- كیلوگرم)، محمد صادق دهقانی (وزن 58- كیلوگرم)، آریان محمدی (وزن 63- كیلوگرم)، سالار وحیدی (وزن 68- كیلوگرم)، مهدی جلالی (وزن 74- كیلوگرم)، عرفان ناظمی (وزن 80- كیلوگرم) و احمد محمدی (وزن 87- كیلوگرم) به اردو راه پیدا كردند.

هدایت این تیم برعهده «فریبرز عسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی می‌باشد.

فریبرز عسكری با اشاره به حضور در این رقابت‌ها گفت: با توجه به اینكه در مسابقات هنرهای رزمی تیم‌های قدرتمندی همچون كره‌جنوبی، چین، تایوان و... شركت می‌كنند و این رویداد از سطح فنی بالایی برخوردار است؛ تصمیم گرفتیم در "جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو" در منطقه آسیا شركت كنیم و مبارزات بچه‌ها در این مسابقات قطعا شرایط خوبی را برای آمادگی بیشتر آنها فراهم می‌كند.

وی اینطور ادامه داد: برای اعلام تركیب تیم هنرهای رزمی هنوز فرصت داریم و این تركیب تنها برای این رویداد است و ممكن است پس از آن تغییراتی داشته باشیم.

گفتنی است؛ نخستین دوره "جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو" در منطقه آسیا (G2) از 20 مردادماه به مدت 3 روز در «ازبكستان» برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

اسامی تکواندوکاران اعزامی به جام ریاست فدراسیون جهانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.