سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: بازگشت کیمیا به تکواندو باید مدیریت شود تا سلامتی وی با مشکل مواجه نشود و تا زمان رسیدن به سلامتی کامل، این ورزشکار از تکواندو دور است.

مهرو کمرانی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد وضعیت کیمیا علیزاده بیان کرد: نتایج آزمایش های که از کیمیا گرفته شد رضایت بخش بود و این ورزشکار روز گذشته در بیمارستان حدود یک ساعت پیاده روی داشته و این موضوع که کیمیا قادر به راه رفتن نیست، صحت ندارد. شرایط جسمانی وی مساعد است اما نیاز به یک دوره استراحت و آرامش دارد تا بتواند از نظر جسمی و روحی آماده شود.

وی ادامه داد: سیستم گوارشی و عصبی علیزاده در شرایط خوبی است و تشخیص اولیه که برای بیماری "گلین باره" داده بودند، رد شد. در این راستا کمیسیون پزشکی که تحت نظر وزیر بهداشت تشکیل شده بود با تشخیص معتمد توانست با تجویز داروی مناسب به بهبود علیزاده کمک کند تا این بازیکن جوان امروز با سلامت جسمانی از بیمارستان مرخص شود و برای مدت کوتاهی همراه خانواده اش به مسافرت  برود.

کمرانی در مورد درمان آسیب دیدگی های علیزاده افزود: کیمیا پس از یک دوره استراحت و دوری از استرس و ورزش برای درمان مصدومیت هایش به بیمارستان برمی گردد چراکه دست راست این بازیکن نیاز به جراحی دارد اما در مورد وضعیت پای وی باید" ام. آر. آی" انجام شود و در صورت تشخیص پای این تکواندوکار جراحی خواهد شد. 

وی در مورد زمان بازگشت کیمیا بر روی شیاپ چانگ عنوان کرد: در حال حاضر کیمیا باید دارو مصرف کند و تحت نظر تیم پزشکی فدراسیون تکواندو باشد تا وضعیت جسمانی وی تحت کنترل باشد.کیمیا برای بازگشت به تکواندو مشتاق است اما این اشتیاق باید مدیریت شود تا سلامتی وی با مشکل مواجه نشود و تا زمان رسیدن به سلامتی کامل، این ورزشکار از تکواندو دور است.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در پایان خاطر نشان کرد: علیزاده برای مدت طولانی تحت فشار و استرس مسابقات بوده است و به همین دلیل دچار افت جسمانی شد و اکنون نیاز دارد  از تکواندو دور باشد تا با آمادگی جسمانی بالا به ورزش قهرمانی برگردد.

انتهای پیام/



کیمیا به دنیای تکواندو باز می گردد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار