پزشک کیمیا علیزاده از بهبودی کامل این ورزشکار خبر داد و گفت احتمال بروز مجدد بیماری در کیمیا وجود ندارد.

دکتر محمدرضا معتمد در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد وضعیت علیزاده بیان کرد: کیمیا به دلیل حساسیت و واکنش به بیماری عفونی دچار حال خفیفی از بیماری گلین باره شد که خوشبختانه با تشخیص به موقع این بیماری مهار شد و اکنون شرایط عمومی علیزاده مساعد است و امروز با بررسی آزمایشات نهایی و اطمینان از سلامت وی، از بیمارستان مرخص شد.


وی در مورد اینکه ممکن است این بیماری مجدد بروز کند یا خیرعنوان کرد: این بیماری عود کننده نبوده و احتمال بروز مجدد آن در کیمیا مانند افراد دیگر است که البته با توجه به درمان دارویی که علیزاده دارد احتمال بازگشت این بیماری وجود ندارد.

معتمد در مورد بی حسی دست و پای کیمیا به علت بروز این بیماری گفت: این مطالب از سوی پزشکان هیچ وقت مطرح نشد و در مورد این بازیکن صحت نداشت و تنها شایعاتی بود که در این مدت مطرح شد و روز گذشته کیمیا در محوطه بیمارستان پیاده روی کرده است.

دکتر علیزاده ادامه داد: علیزاده نیاز دارد چند روزی را برای بازیابی توانش در خانه استراحت کند و در حال حاضر به جز مصدومیتی که از قبل داشت بیماری سلامتی وی را تهدید نمی کند.

وی تصریح کرد: برای مدت کوتاهی کیمیا باید تحت نظر پزشکان باشد و تا بر روند بهبودی این ورزشکار قهرمان کنترل داشته باشیم و هر چند وقت یکبار وضعیت جسمانی وی مورد بررسی قرار گیرد.

دکتر معتمد در پایان خاطر نشان کرد: از نظر پزشکان وضعیت کیمیا خوب است و پس از یک دوره استراحت می تواند به درمان مصدومیت هایش بپردازد.

انتهای پیام/

بیماری سلامت کیمیا را تهدید نمی کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.