سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسدی لاری خبر داد؛

بیمارستان ویژه هنرمندان راه اندازی می‌شود

قائم مقام وزیر در امور بین الملل از ساخت بیمارستانی برای هنرمندان با تمام امکانات در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسدی لاری قائم مقام وزیر در امور بین الملل عصر امروز در نشست خبری ساخت بیمارستان هنرمندان گفت:وزارت بهداشت از ساخت بیمارستان هنرمندان حمایت می‌کند.

وی بیان کرد: وزارت بهداشت آمادگی دارد که بیمارستان‌های خود را به بخش خصوصی واگذار کند.

اسدی لاری تصریح کرد: جامعه هنرمندان ارزشمند بوده و دولت باید به این گروه اهمیت خاصی بدهد، ما در تامین منابع و نیروی متخصص به منظور ساخت این بیمارستان تلاش می‌کنیم  تا هنرمندان در فضایی مناسب مراحل درمانی خود را بگذرانند.

 قائم مقام وزیر در امور بین الملل اظهار کرد: هنر ریشه تاریخی در ایران دارد و متاسفانه کمترین توجه به این قشر شده است و برنامه‌های خوبی در وزارت ارشاد و دولت برای آن ها درنظر گرفته شده و ما امیدواریم بتوانیم با ساخت این بیمارستان در کنار هنرمندان، مردم از این بیمارستان استفاده کنند.

قول مساعد وزارت بهداشت برای ساخت بیمارستان ویژه هنرمندان

در ادامه مراسم محمدی مدیر کل شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در شش سال پیش همایشی برگزار و دوستان ما در وزارت بهداشت قول ساخت این بیمارستان را دادند.

وی بیان کرد: پیگیری ما سبب رغبت بیشتر مسئولان شد و اگر در قالب طرح تحول  به ساخت این بیمارستان کمک کنند بسیار راه گشا بوده و این پروژه سرعت بیشتری به خود می‌گیرد.

محمدی عنوان کرد: بیمارستان هنرمندان با شرکت حداکثریاین قشر سبب کاهش زمان ساخت و بهر برداری می‌شود.

فنی و حرفه‌ای مکانی برای آموزش هنر در کشور

قاسمی معاون پژوهش و فناوری سازمان فنی و حرفه‌ای گفت: ما در بخش‌های مختلف استاندارد‌های زیادی را تدوین کردیم و بسیاری از هنرمندان مجوز‌های آموزشی خود را از ما گرفته است.


معاون پژوهش و فناوری سازمان فنی و حرفه‌ای  اظهار کرد: تنها سازمان متولی آموزش فنی و حرفه ای در کشور سازمان فنی و حرفه‌ای است و استاندارد‌های آموزشی به دو دسته مهارتی و حرفه‌ای تقسیم و در سطح  بین المللی اعتبار دارد.


وی بیان کرد: در حوزه‌های طراحی معماری وخبرنگاری آموزش‌های خوبی داریم و همکاری‌های عالی در این زمینه بین سازمان‌های مختلف می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.