سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک نویسنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بازشناخت ادبیات داستانی در غرب منتشر شد

کتاب «بازشناخت ادبیات داستانی در غرب» توسط انتشارات کانون اندیشه جوان منتشر شد.

کامران پارسی‌نژاد نویسنده، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار اثر جدیدش گفت: کتاب جدیدم «بازشناخت ادبیات داستانی در غرب» است که توسط انتشارات کانون اندیشه جوان منتشر شد. در حقیقت آن نهله‌ها، مکاتب و جریان‌های ادبی را که در ادبیات داستانی غرب وجود دارد، در این کتاب آوردم. مکاتب و جریان های ادبی در گذر زمان تغییر و تحول پیدا می کند. ادبیات پست مدرن ثابت نمی ماند و تغییر می کند.

وی افزود: کتابی درباره پست مدرن در ایران کار می کنیم و فکر می کنیم تا آخر عمر ثابت می ماند. در صورتی که این جریان ادبی در گذر زمان تغییر می کند. این مسئله نشان می دهد ادبیات ما با غرب همگامی ندارد و به روز نیست. سعی کردم در کتاب «بازشناخت ادبیات داستانی در غرب» جریان های ادبی را که در ایران شناخته شده است، به روز کنم.

این نویسنده با اشاره به جریان های ادبی در ایران اظهار داشت: تعدادی از جریان های ادبی در ایران شناخته شده نیستند؛ از جمله آنها رمان حقایق یا رمان نگاه است. سعی کردم این ژانرهای ادبی را که در ایران شناخته شده نیستند، در کتابم با عنوان «بازشناخت ادبیات داستانی در غرب» ذکر کنم و به معرفی این جریان های ادبی هم بپردازم.

انتهای پیام/

 

 بررسی جریان های ادبی در ایران در کتاب جدید پارسی نژاد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.