سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

از ایثارگران اداره کل زندان های استان تجلیل شد

درمراسمی با حضور مدیرکل زندانهای استان کرمان ، معاونین ، مسئول امور ایثارگران و جمعی از روسای ستادی اداره کل زندان ها ازفرزندان شاهد و ایثارگران این اداره تجلیل شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،مدیرکل زندانهای استان کرمان دراین جلسه ضمن گرامیداشت و یاد و خاطره شهدا این عرصه گفت : فرزندان شاهد و ایثارگر باید سفیرانی شایسته برای پدرانشان باشند.
رمضان امیری در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثار گران افزود : آنها فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.
وی با تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بیان کرد : شهدا الگوی واقعی جامعه امروز ما هستند که در فضایی روحانی و خالصانه بدون ریا و ادعا از تمام هستی خود در راه شرف و ناموس و آرمان های انقلاب گذشتند و امروز ما هر چه داریم مدیون رشادتهای این عزیزان است.
امیری خاطرنشان کرد :رفتار و سیره شهدا ، پاکی ، خلوص و بی ادعایی آنان باید در جامعه امروز الگوی تمام افراد در هر مقام و جایگاهی که هستند قرار گیرد.
مدیرکل زندان های استان در ادامه بیان داشت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و بر این اساس باید مکتب و سیره شهدا را در جامعه نهادینه کرد و با نشان دادن این مکتب به جوانان و نوجوانان آنها را در مسیر راه ائمه اطهار (ع) و شهدا راهنمایی و ارشاد کرد
امیری افزود : ارگان ما ارگانی انقلابی است و ماموریت بسیار سنگینی داریم ،بنابراین باید تمام تلاش ما در جهت اهداف سازمان باشد و شما به عنوان ایثار گر باید برای دیگران الگو باشید .
وی درادامه گفت : با نگاه مثبت در کار است که می توان موفق عمل کرد و امیدوارم با برنامه ریزی وایده های نوبتوانیم در تمام امور موفق عمل کنیم .
میر شکاری مسئول امور ایثارگران اداره کل زندانهای استان نیز ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و قدردانی از زحمات و جانفشانی های شهدا و ايثارگران گفت : پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به مقام ایشان و توجه به خانواده شهدا و ایثارگران از وظایف اصلی ما است.
درپایان با اهدای لوح سپاس وهدایائی از ایثار گران تجلیل شد.
انتهای پیام/ی

از ایثارگران اداره کل زندان های استان تجلیل شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.