سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

شعبه اراک دانشگاه امام صادق (ع)دایر می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: با هماهنگی بعمل آمده قرار است شعبه اراک دانشگاه امام صادق (ع)دایر شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در جلسه هماهنگی احداث دانشگاه امام صادق (ع) در شهر اراک گفت:با هماهنگی بعمل آمده قرار است که دانشگاه حضرت امام صادق (ع) یک شعبه در اراک دایر نماید و در همین راستا مقرر شد که اداره کل راه و شهرسازی زمین مورد نیازرا با کاربری آموزش عالی به میزان ۳ هکتار در محدوده محور اراک - شازند تامین کند.

فیلی افزود: در این جلسه مقرر شد نمایندگان دانشگاه امام صادق(ع) هم درخواست مکتوب خود را همراه با طرح و اعتبار مصوب به راه و شهرسازی استان مرکزی ارائه وب‌های کارشناسی زمین را با اعلام کتبی اداره کل ذکر شده، واریز کنند تا پس از طی مراحل قانونی و انعقاد قرارداد واگذاری، عملیات اجرایی ساخت دانشگاه آغاز شود.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف حوزه عمرانی استانداری مرکزی تلاش در جهت گسترش آموزش عالی در سطح این استان با ایجاد هماهنگی، تامین زمین و زیرساخت‌های لازم برای احداث فضا‌های آموزشی است و در همین رابطه تا کنون اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

جلسه هماهنگی احداث دانشگاه امام صادق(ع) در شهر اراک به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و ترافیک استانداری، راه و شهرسازی و نمایندگان دانشگاه مذکور در حوزه عمرانی استانداری مرکزی برگزار شد.

دانشگاه امام صادق (ع)در تهران از دانشگاه‌های کلیدی جمهوری اسلامی ایران است که سیستم آموزشی آن ترکیبی از علوم جدید و علوم حوزوی است که با هدف تربیت دانش‌آموختگانی با توانایی علمی بالا در یکی از رشته‌های نوین دانشگاهی همراه با دانش دینی برای مدیریت کشور است.

انتهای پیام /ج

عملیات اجرایی دانشگاه امام صادق (ع)  در اراک  آغاز می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.