سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

تجهیز اماکن ورزشی و بازسازی استخر در لارستان

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: به‌همت مجمع خیرین ورزش لارستان، اماکن ورزشی این شهرستان به سیستم‌های روشنایی و سرمایشی مجهز شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدحسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: در طول فعالیت حدود یک‌ساله مجمع خیرین ورزش شهرستان لارستان اقدامات موثری انجام شده که از جمله آن تجهیز اماکن ورزشی لارستان به دستگاه‌های سرمایشی، روشنایی و وسائل ورزشی بوده است.


طیبی به برطرف شدن مشکل نبود وسائل سرمایشی در برخی از اماکن و سالن‌های ورزشی لار اشاره کرد و افزود: این امر با خرید ۱۶ عدد دستگاه سرمایشی با هزینه‌ای افزون‌بر ۱۲۶ میلیون تومان از سوی مجمع خیرین ورزش لارستان و اداره کل ورزش فارس محقق شده است.


وی در خصوص تکمیل روشنایی استادیوم ورزشی تختی این شهر نیز بیان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه ۱۴۰ میلیون تومان بوده است.


رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان همچنین از اقدام برای تعمیر و تجهیز استخر روباز شهر قدیم لار خبر داد و تصریح کرد: تهیه و تجهیز هیأت‌های ورزشی لار، بخش‌ها و روستاهای تابعه به وسائل ورزشی توپی و رزمی با کمک و مساعدت اداره کل ورزش و جوانان فارس را از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری است.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.