فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه ورزش اعم از سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نتیجه‌ای پربار و شایسته همچون سلامتی افراد جامعه را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ ایرج بیگدلو امروز در مراسم تجلیل از 30 جوان و قهرمان برتر ورزشی در پارس‌آبادگفت: هر چند اعتبارات دولتی در این زمینه محدود است اما فعالان اقتصادی و بنگاه‌های تولیدی باید در حمایت از ورزش و ورزشکاران مستعد مشارکتی جدی داشته باشند چراکه این وظیفه و رسالت اجتماعی است تا همه در فضای شاداب و سرزنده به زندگی خود ادامه دهند.

وی ظرفیت بی‌نظیر جوانان را در عرصه‌های مختلف به ویژه نشان دادن موفقیت‌ها در صحنه‌های مختلف ورزشی یادآور شد وادامه داد: نباید سایر حوزه‌های فعالیت جوانان محدود به ورزش باشد بلکه بهتر است با نگاهی فراگیر به این حوزه توجهی جدی داشته باشیم.

فرماندار پارس‌آباد خاطرنشان کرد: حمایت از ورزشکاران و ترغیب جوانان به فعالیت‌های ورزشی زمینه‌ساز شادابی و نشاط جامعه است.

بیگدلو احداث سالن ورزشی طبقاتی و خوابگاه ورزشکاران را از مطالبات مردم منطقه دانست وعنوان کرد: توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و حمایت مالی از ورزشکاران و باشگاه‌های ورزشی باید در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه 40 هیئت ورزشی در این منطقه فعالیت می‌کند،گفت: این شهرستان استعداد زیادی در بخش ورزش دارد و در تمام رشته‌های ورزشی فعال است.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: پارس ، آباد ، حوزه ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.