سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

روز قدس مانع فراموشی فلسطین شده است

فرمانده قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر بسیج گفت: بر خلاف تلاش های دشمنان برای فراموشی فلسطین اما برگزاری راهپیمایی روز قدس مانع فراموشی مسئله فلسطین و اولین قبله مسلمانان شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرتیپ پاسدار ' مهدی کلیشادی ' امروز در سخنرانی راهپیمایی روز قدس شهر تیران افزود: استکبار جهانی با ابزار رسانه ای خود سعی دارد مسلمانان و جوامع بین المللی موضوع فلسطین را فراموش کنند اما ابتکار امام خمینی(ره) در نامگذاری این روز و حضور مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس مانع از فراموشی فلسطین و ظلم دولت استکبار و رژیم صهیونیستی شده است.

وی بیان کرد: صهیونیست ها، فلسطین را به سبب اینکه در قلب کشورهای اسلامی قرار دارد و از نظر راهبردی مهم است، برای تحقق اهداف استعماری خود و بر هم زدن اتحاد جهان اسلام برای استقرار رژیم خود انتخاب کردند.
فرمانده قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر بسیج ادامه داد: تاکید بنیانگذار انقلاب اسلامی بر حذف رژیم صهیونیستی بر اساس یک اسراتیژیک جهانی بود.

وی اضافه کرد: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده از دنیا حذف می شود و اقتدار جهان اسلام در دنیا حاکم خواهد شد.

سردار کلیشادی با اشاره به برنامه ریزی های رژیم صهیونیستی برای خاورمیانه خاطرنشان کرد: منطقه خاورمیانه از جهت اینکه در گلوگاه اقتصادی، مرکز انرژی و منابع اقتصادی و محور اتحاد دولت های استقلال طلب است برای رژیم صهیونیستی و آمریکا بسیار مهم شده و همواره بر عملکرد کشورهای این منطقه نظارت دارد.

فرمانده قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر بسیج اضافه کرد: برنامه ریزی برای انتخاب ولی عهد عربستان و انتخاب رهبران کشورهای عربی از برنامه های رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از تغییر در این کشور هاست تا اینکه اتحاد جوامع اسلامی و جوامع عربی تحقق نیابد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی برای تحقق اهداف غرب در منطقه خاورمیانه برنامه ریزی گسترده ای انجام داده است، گفت: ایجاد حاکمیت اقتصادی، تسلط بر فعالیت رسانه ای، فعالیت هنری و فرهنگی از برنامه های صهیونیست ها برای دفاع از منافع غرب است که تسلط بر اقتصاد کشورها با انجام فعالیت های مالی و تحریم ها و تسلط بر قیمت نفت انجام می شود.

سردار کلیشادی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با تولید محتوای مبتذل و ضد اسلامی سعی بر تخریب فرهنگ ناب اسلامی دارد و تهیه سند 2030 در این راستا انجام شد اما با هوشیاری از اجرای این سند در کشور جلوگیری شد و باید نسبت به تولیدات ضد اسلامی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی توجه داشته باشیم.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.