مردم روزه‌دار شهرهای شهرستان شاهین‌شهر و میمه، هم‌زمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، در راهپیمایی روز قدس این شهرستان شرکت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مردم روزه دار شهرهای شهرستان شاهین‌شهر و میمه، هم‌زمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، در راهپیمایی روز قدس این شهرستان شرکت کردند.

 خیابان‌های شاهین‌شهر، شهرهای گز، میمه، وزوان ولیدید این شهرستان، پیش از ظهر امروز، میزبان مردمی بود که برای تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های امام خمینی، شهدای انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، شعارهایی در حمایت از آرمان مردم فلسطین، سر دادند.

راهپیمایی در شاهین‌شهر از ساعت 11 امروز و از مقابل تالار شیخ‌بهایی شهرداری این شهر آغاز شد و به سمت مصلی نماز جمعه ادامه یافت.

مردم  شاهین‌شهر با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعودکافر، آل سعود ملعون، قاتل بیگناهان- ما ذوالفقار حیدریم، فدائیان  رهبریم- آل خلیفه دشمن  مردم است، درخدمت سعودی ظالم است- آزادی قدس را حق مردم  مسلمان جهان اعلام کردند.

در راهپیمایی امروز  روز قدس، نوجوانان و جوانان  شرکت‌کننده، حضور پررنگی داشتند، برخی از خانواده‌های روزه دار، با فرزندان خردسال خود در راهپیمایی شرکت کردند.

درپایان راهپیمایی روز قدس، راهپیمایان قطعنامه  9ماده‌ای  را با  شعارهای  الله اکبر تأیید کردند، در این قطعنامه، بر وحدت گروه‌های مبارز فلسطینی، محکومیت خط  سازش  برخی از دولت‌های مرتجع عربی و مقابله  با حرکت‌های انحرافی علیه قیام انتفاضه فلسطین تأکید  شد؛ راهپیمایان، همچنین  از حمله  موشکی  سپاه پاسداران  علیه  پایگاه‌های  داعش تکفیری در دیرالزور سوریه  قدردانی کردند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار