نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا، آل سعود، وهابیت، تکفیری ها و صهیونیسم امروز در جبهه مقابل محور مقاومت قرار دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی صفاری نطنزی امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت روز قدس در نطنز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تحولات اخیر که در منطقه اتفاق افتاده و تا حدودی غبار درگیری های منطقه ای فروکش کرده است، به خوبی می توان صف بندی و جبهه بندی کشورهای منطقه را دید.

وی افزود: آمریکا، صهیونیسم، آل سعود و وهابیت که محور اصلی آن داعش است، در جبهه مقابل محور مقاومت که ایران، عراق، سوریه و حزب الله لبنان است، ایستادگی می کنند.

نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس گفت: کشورهای مرتجع و خود فروخته عربی که از نفوذ محور مقاومت و پیروزی آن هراس دارند، با همکاری اسرائیل جنایتکار و برخی از کشورهای غربی و به خصوص آمریکا، می خواهند محور مقاومت را در هم شکسته و با این اقدام، جلوی آزادی قدس شریف را بگیرند.

وی تصریح کرد: روز قدس و آزادی آن نه تنها برای مردم ایران اسلامی به یک باور و واقعیت تبدیل شده، بلکه برای مردم مسلمان جهان و آزادی خواهان جهان هم به موضوعی تبدیل شده که سبب همبستگی و وحدت آنان شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.