سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

کشف ۲۰ کیلو تریاک در مازندران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از دستگیری ۴ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲۰ کیلو تریاک در شهرستان‌های بابلسر و آمل خبر داد.

 سرهنگ علیرضا ثقفی در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران اجرایی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت دو سوداگر مرگ در شهرستان در شهرستان بابلسر با خبر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: ماموران اجرایی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بابلسر موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعلاتی متهمان را در حین حمل مواد مخدر در ورودی شهرستان بابلسر شناسایی کنند.
سرهنگ ثقفی گفت: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی متهمان دستگیر و خودروی آنان توقیف شد.
وی افزود: در بازرسی از خودروی این سوداگر مرگ ۱۷ کیلو تریاک کشف شد و متهمان پس از اشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری دو نفر دیگر از سودجویان مواد مخدر با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان آمل خبر داد و افزود: این عاملان افیونی که قصد انتقال مواد مخدر با یک دستگاه خودرو به این شهرستان را داشتند در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.
سرهنگ ثقفی گفت: در بازرسی از خودروی این دو متهم نیز ۳ کیلوگرم تریاک کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با اشاره به این که مواد مخدر از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و تزلزل افکار و ذهن خلاق جوانان جامعه به شمار می‌رود، از خانواده‌ها خواست برای مقابله با این بلای خانمانسوز با پلیس همکاری کرده و در صورت شناسایی عاملان افیونی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.