26 کیلو گرم تریاک در مازندران کشف شد.

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری مبنی برحمل و جابجایی مواد مخدر توسط یکی از سوداگران مرگ به مقصد شهرستان قائمشهر موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت .

وی افزود: در اجرای این ماموریت ماموران ستاد اجرایی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قائم شهر با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شدند .

سرهنگ ثقفی گفت: متهم به نام "ج- ق" اهل و ساکن استان همدان که با با یک دستگاه خودروی پراید به همراه همسر و فرزندان خود تحت عنوان مسافرت تفریحی قصد حمل مواد مخدر به این استان را داشت در عملیاتی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شد .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران افزود: در بازرسی از خودروی این متهم 17 کیلو تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف شد .

سرهنگ ثقفی از توقیف یک دستگاه خودروی پراید حامل مواد مخدر در شهرستان سوادکوه خبر داد و گفت: ماموران در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی پراید حامل مواد مخدر با سه سرنشین در محور سوادکوه با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی این خودرو شدند .

وی افزود: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و سرنشینان آن را دستگیر کردند .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: در بازرسی های به عمل آمده از این خودرو 9 کیلو ترایک کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

سرهنگ ثقفی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.