سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

آغاز عملیات ساخت سد لاستیکی در رودخانه هراز

ساخت سد لاستیکی سرخرود محمودآباد در رودخانه هراز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربیع فلاح استاندار مازندران در مراسم کلنگ زنی سد لاستیکی سرخرود محمودآباد از اعتبار ۹ میلیارد تومانی برای بهره برداری سد لاستیکی بخش سرخرود محمودآباد خبر داد و گفت: کشاورزان اساس و محور فعالیت کشاورزی در استان هستند و ساخت این سد حداقل‌های مردم این منطقه بوده و به بحث اشتغال و درآمد کشاورزان کمک خواهد کرد.
وی افزود: هر چه زودتر مشکلات آب و خاکی مازندران باید حل و برای بهتر شدن و خودکفایی در بخش آب آشامیدنی و آب‌های کشاورزی تلاش شود.
فلاح با تاکید بر اینکه با دانش بومی مردم منطقه می‌توانیم حداکثر بهره برداری را از سد در حال ساخت داشته باشیم، گفت: زمان اجرای طرح را باید به حداقل رساند و این کار با همت مردم و دانش بومی میسر خواهد شد.
استاندار مازندران افزود: زمان اجرای این طرح ۱۸ ماه بوده و با بودجه‌ای که در اختیار استان وجود دارد، تلاش خواهد شد در ۱۲ ماه اجرایی شود.
وی با اشاره به اینکه مازندران به عنوان قطب کشاورزی کشور شناخته شده، است گفت: دولت باید به این استان در زمینه تجهیز و نوسازی اراضی و مکانیزه کردن کشاورزی کمک بیشتری کند.
انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.