سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

مرکز مشاوره نیروی انتظامی به کمک معلولان می شتابد

رییس مرکز مشاوره نیروی انتظامی کرمان از شناسایی معلولان و ارجاع آنها به بهزیستی برای دریافت خدمات خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرگرد حجت امامعلی نژاد به فعالیت های ویژه مرکز مشاوره نیروی انتظامی در ماه رمضان اشاره کرد و گفت:

خدمات رایگان ارائه شده ی از سوی مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی کرمان، همیشگی است ولی در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه انجام می شود‌.

وی مهمترین خدمات ارائه شده این مرکز را مربوط به خانواده های دارای فرزندان معلول عنوان کرد و افزود: با هماهنگی واحد مددکاری این مرکز و حضور در منزل خانواده های دارای فرزند معلول، نسبت به شناسایی معلولان اقدام و بعد از بررسی موضوع، این افراد به واحد بهزیستی برای دریافت خدماتی ازجمله ویلچر، تشک مواج، واکر و ... ارجاع می شوند.

سرگرد امامعلی نژاد خاطرنشان کرد: انجام تست هوش و مشخص کردن ضریب هوشی فرزندان این خانواده ها و معرفی آنها به مدارس استثنایی، شناسایی افراد معتاد نیازمند به حمایت های مالی و عاطفی در زمینه ترک از سایر خدمات این مرکز است که با هماهنگی سیستم قضایی و پس از دستور صدور مجوز، معتادان به کمپ ارجاع و به صورت رایگان درمان می شوند.

وی حضور در خانه سالمندان، دلجویی از والدین تحت مراقبت و ارائه خدمات مشاوره به فرزندان آنها را از دیگر خدمات ارائه شده این مرکز عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.