سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

ملت ایران هراسی از دشمنان ندارد

ملتی که شهادت را با فرهنگ قرآنی با جان و دل خریدار است واهمه ای ندارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری حجت الاسلام مرتضوی امام جمعه آمل در خطبه های نمازجمعه با بیان اینکه ملت ایران ترس و واهمه ای ندارد و اگر به همین مردم اجازه می دادند با دست خالی آنها را نابود می کردند گفت: ملتی که شهادت را با فرهنگ قرآنی با جان و دل خریدار است واهمه ای ندارد.

وی افزود: امروز باید قدر مدافعان حرم را بیشتر بدانیم که اگر این عزیزان نبودند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری درداخل شهرهای مان بایستی با داعش می جنگیدیم.

امام جمعه آمل گفت : کسانی که داعیه حقوق بشر دارند و امروز داعشی ها را پرورش می دهند برای رسیدن به امیال خودشان قریب به یک دهه ملت ایران با آنها مبارزه می کند و امروز ملت ایران سربلند است.

حجت الاسلام مرتضوی افزود: ایران جوانان هایی دارد که با توکل بر خدا تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در آماده باش کامل هستند که امروز امنیت ایران در مقابل کشورهای همسایه مثال زدنی است.

وی گفت: امروز اختلاف عرب ها به سرکردگی عربستان و دعوای با کشور قطر باعث شد که نتوانند ایران را قدرتمند ببینند و مواظب جوسازی های دشمن باشیم و روشن کردن شمع توطئه دشمنان است.

حجت الاسلام مرتضوی افزود: خودتان یک نیروی امنیتی باشید وهر حرکت مشکوکی را دیدید خبر دهید و به شایعات در فضای مجازی گوش ندهیم.

انتهای پیام/آ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.