ساری؛

برملا شدن نقشه شوم دشمنان در حادثه تروریستی با حضور بموقع نیروهای امنیتی

نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعات در حادثه تروریستی به موقع وارد شده و نقشه شوم دشمنان را در مجلس شورای اسلامی برملا کردند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعات به موقع وارد شده و نقشه شوم دشمنان را در مجلس شورای اسلامی برملا کردند، گفت : ملت ایران به برکت نیروهای ارزشمند و قدرتمند سپاه و حاج قاسم سلیمانی توانست استعمار پیر انگلیس و ناخدای نابه‌خرد تکفیری آمریکا را از پای درخواهد آورد.

وی با بیان اینکه با این اقدام سخیفانه به رهبری آمریکا و هم پیمانانش وحدت و انسجام مردم دستخوش اینگونه عملیات تروریستی قرار نمی گیرد افزود: افرادی که از حضور جوانان برای مبارزه با تروریسم در سوریه و لبنان انتقاد کرده و مقام و منزلت شهدای حرم را مورد هجمه قرار می دادند، با این عملیات تروریستی پاسخ خود را دریافت کردند.
  امام جمعه موقت ساری به شیوه مدیریت تاثیر گذار مقام معظم رهبری در ایجاد امنیت پایدار در کشور اشاره کرد و گفت: جان برکفان نیروهای مسلح و اطلاعات در مکتب امام حسین پرورش یافته اند و هرگز اجازه تجاوز و تعدی به دشمنان را نخواهند داد.
حجت‌الاسلام محمد قاسمی با اشاره به ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام و لزوم دستگیری از نیازمندان افزود: با نزدیک شدن به شب های با عظمت قدر و با توسل به این فضایل فرزندانمان را در مقابل مفاسد اجتماعی مصون بداریم. 
وی به مشکلات مازندران در بسیاری از شهرهای این استان اشاره کرد و گفت: مسئولان باید اختلافات را کنار گذاشته و به فکر مردم باشند. 

انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار